{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man og hale fletninger?
  • #1   20. maj 2006 Når jeg laver rosenknopper tar jeg først et lille stykke man . Så fletter jeg den så stramt jeg kan. Når jeg har flettet hele manen begynder jeg at bukke dem op . Det gør jeg ved at lave en lille åbning med min finger helt oppe ved starten af fletningen . Så tar jeg fletningens ende og trækker ind gennem det hul (Nedefra hvis de skal lille lidt ned , og oppe fra hvis de skal stå op) Så trækker jeg den så næsten helt i gennnem , til der bare er lidt tilbage . Så klemmer jeg om det, og snor det sidste af fletningen om "dutten" . Det er virkelig nogle der holder !! Mine holder en hel weekend uden man kan se det mindste på dem ! Det vigtigste er bare at du får flettet fletningen rigtig stram ! Held og lykke smiley

• #2   20. maj 2006 Rosenknupper skal sys for at de ser rigtig godt ud. Men det kan godt være svært.. Det skal lige kendes..
    Jeg kan ikke forklare hvordan man gør..

• #3   20. maj 2006 Hvor bor du henne af så kunne jeg evt komme og vise mine i hale man + rodenknopper

• #4   20. maj 2006 Du kan dele manen op i lige store totter, så fletter du dem folder dem og tager en nål med tråd og syger dem
    (det krever ligt øvelse)

Kommentér på:
Man og hale fletninger?

Annonce