Ang. "stjålne heste" Ang. "stjålne heste"
Jeg blev egnenlig lidt stødt, over at få et vide, jeg var "en af dem" der åbenbart straks troede heste var "stjålne, når de kom herind.
Det gør jeg bestemt ikke. Men når der kommer racer, som man kender til, eller heste man ved man har set andre steder, så kikker jeg da lige om jeg kan finde den.
Jeg syntes IKKE det er i orden at andre "låner" heste udefra, for at oprette dem her.
Jeg syntes det er meget meget kedeligt, at dem der oprigtigt ejer de heste de har oprettet herinde, nu begynder at slette deres heste, fordi de ikke gider være her med alle disse "stjålne heste"
Trist at miste de ÆGTE, for at få de "STJÅLNE" ind.
Jeg er IKKE skeptisk ved de der opretter heste her, men når der faktisk ingen beskrivelse er af hesten, g kun et enkelt billede, ja, og når racen, så oven i købet er en race man kender til, og derfor har set på en anden side, ja så bliver jeg mistænkelig.
Er der kun mig der syntes det er trist, eller er der andre, som også "kikker" nogle af hestene efter i kanterne??
Jeg gider ikke skulle hænges ud, som en der mistror alt og alle, for det gør jeg altså ikke.
Jeg byder helt klart de fleste velkommen hertil.
Er egenlig lidt trist over at blive hængt ud som en der straks søger efter "stjålne heste" :-//
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
Jeg synes det er fedt, at du er så godtil at finde snyderne
Keep up the good work
Hilsen Signe
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Jeg overvejer ellers helt at lade være. og så bare kikke på dem der opretter sig her.
Jeg gider ikke hænges ud, for noget jeg bestemt ikke gør.
Men tak for din opbakning, det luner.
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.505
feb 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 29
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 118
Det er jo ikke så underligt, at du bliver anklaget for at være mistroisk og kun bruge tid på at lede efter "stjålne heste".
Prøv en gang at kigge emner i debatter igennem. Alle indlæg fra dig er om stjålne/falske heste. Man kan jo hurtigt få den opfattelse af dig.
Ang. "stjålne heste"