607 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ang. "stjålne heste" Ang. "stjålne heste"

Jeg blev egnenlig lidt stødt, over at få et vide, jeg var "en af dem" der åbenbart straks troede heste var "stjålne, når de kom herind.
Det gør jeg bestemt ikke. Men når der kommer racer, som man kender til, eller heste man ved man har set andre steder, så kikker jeg da lige om jeg kan finde den.
Jeg syntes IKKE det er i orden at andre "låner" heste udefra, for at oprette dem her.
Jeg syntes det er meget meget kedeligt, at dem der oprigtigt ejer de heste de har oprettet herinde, nu begynder at slette deres heste, fordi de ikke gider være her med alle disse "stjålne heste"
Trist at miste de ÆGTE, for at få de "STJÅLNE" ind.
Jeg er IKKE skeptisk ved de der opretter heste her, men når der faktisk ingen beskrivelse er af hesten, g kun et enkelt billede, ja, og når racen, så oven i købet er en race man kender til, og derfor har set på en anden side, ja så bliver jeg mistænkelig.
Er der kun mig der syntes det er trist, eller er der andre, som også "kikker" nogle af hestene efter i kanterne??
Jeg gider ikke skulle hænges ud, som en der mistror alt og alle, for det gør jeg altså ikke.
Jeg byder helt klart de fleste velkommen hertil.
Er egenlig lidt trist over at blive hængt ud som en der straks søger efter "stjålne heste" :-//

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. "stjålne heste"
  • #1   9. mar 2004 Hej Britta
    Jeg synes det er fedt, at du er så godtil at finde snyderne smiley Jeg bliver selv mistænksom når folk kun har et sløret billede, mangler beskrivelse eller har en meget sjælden race, men har ikke forstand på at søge for at se om de er falske.
    Keep up the good work smiley
    Hilsen Signe

• #2   9. mar 2004 Tak skal du have Signe L.
    Jeg overvejer ellers helt at lade være. og så bare kikke på dem der opretter sig her.
    Jeg gider ikke hænges ud, for noget jeg bestemt ikke gør.
    Men tak for din opbakning, det luner. smiley

• #3   10. mar 2004 Hej Britta.. Jeg synes det er meget prisværdigt, at du gider at bruge al den tid på at undersøge de nyankomne, for det må da tage uendelig lang tid, og ydermere synes jeg altid at du fortæller "fakerne" på en pæn måde, at deres svindel er afsløret.. Jeg synes måske at dem der sletter deres profil, pga. alt det her ståhej, overreagerer en lille smule, men det må de jo selv om... Michael.

• #4   10. mar 2004 hej søde britta du skal bare blive ved med det ellers ville vi snart være i undertal oz med de ægte heste.

• #5   10. mar 2004 Hej Britta

Det er jo ikke så underligt, at du bliver anklaget for at være mistroisk og kun bruge tid på at lede efter "stjålne heste".
    Prøv en gang at kigge emner i debatter igennem. Alle indlæg fra dig er om stjålne/falske heste. Man kan jo hurtigt få den opfattelse af dig.

Kommentér på:
Ang. "stjålne heste"

Annonce