Synsk !!! {{forumTopicSubject}}
Havde en meget stor oplevelse i dag som jeg bare må dele med jer herinde
I får lige hele historien fra start
Jeg solgte i sommers min dejlige hingst til en veninde men valgte så at købe ham hjem igen for ca en måned siden.
Min mor som jeg ellers fortæller alt havde jeg ikke fortalt at jeg tog ham hjem igen da jeg ikke gad den store sang om hvor mange ponyer jeg nu havde og alt det der
Da jeg har haft Tornado hjemme igen et par dage, kunne jeg se den var gal med hans ben og viste ikke hva jeg skulle stille op. kontaktede min dyrlæge som ville komme i løbet af ugen.
Pludselig ringer min mor og siger til mig at jeg har en syg hest !! Hvorfor viste hun ikke men hun kunne mærke hun bare skulle fortælle mig det !! Hun sagde så at hun havde på fornemmelsen det var Tornado men viste jo jeg havde solgt ham, så hun var lidt forvirret.
Måtte jo så fortælle at han var kommet hjem igen og hun sagde med det samme at så var det ham !! Hun sagde han havde ondt i sine ben men nok skulle blive rask igen. Hun sagde også at han IKKE var klap hingst som min venindes dyrlæge ellers havde sagt han var !!!
Min dyrlæge kom så ud i dag og Tornado har løse knæled men er i bedring og som min mor sagde er han IKKE klap hingst !!!
Hmm ja nu tror jeg jo på der er mere mellem himmel og jord men må sige at det her gav lidt gys ned af ryggen !!!
Skal lige siges min mor bor i Ålborg og jeg i Sønderborg så hun kan ikke lige komme ned og mærke på ham !!!
Hun fortalte en del flere ting om mine ponyer og indtil videre har hun haft ret Selv min dyrlæge så helt skræmt ud i hoved da han fandt ud af hun havde ret
Men det er nu dejligt at ens mor lige kan holde en opdateret om hvordan mine ponyer har det
Er der andre som har haft ligene oplevelser eller selv kan "tale" med dyr på den her måde ???
sep 2010
Følger: 11 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 280
Eller uhyggeligt.. Eller noget x'D
apr 2008
Følger: 164 Følgere: 157 Heste: 7 Emner: 49 Svar: 475
Men nu går jeg til hende hvis jeg kan mærke noget med mine ponyer for nu har jeg fået bevist hun kan noget vi andre ikke kan
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.095
fx min dukke jeg ikke havde leget med i nogen år havde en rød kjole på
og så noget tid sener fandt jeg dukken og den have den der kjole på
har så lige ikke drømt om den dukke men noget andet
så venter spændt på om den drøm som jeg har drømt
med at der er kommet føl ude i stalden
om den kommer til at passe
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
jeg fortæller hende så at den har nyre slag og har dækken på, et skravl af en isbuk, vi griner lidt af det, da en anden kollega Jenny kommer hen.
Jenny siger, nyreslag, det er ikke normalt, den har blokering i lænden der gør at blodomløbet ikke er i orden, derfor bliver den syg.
så sad jeg der med kæben nede på gulvet, for Jenny er ikke heste menneske, hun kender ikke til heste sygdomme og kan derfor ikke ud fra navnet vide hvad der er galt med hesten, men hun har ret, der er en blokering i ryggen på ismulen.
der findes mange med den slags klar syn. og det være skræmmende og meget overraskende at opleve
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.059
mar 2008
Følger: 98 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 47 Svar: 354
apr 2008
Puha ja man får et chok når man får sådan en info lige pludselig !!!
Min mor sagde bla. også at min hoppe Sussi går tom fordi hun smed føllet da jeg tog lille Sigurt fra da han var 6 måneder !!! Både mor og føl mente det var for tidligt og derfor ville hun ikke have et nyt føl !!!
Bliver spændene at se om hun også har ret der, for min hoppe er ikke blevet scannet så tiden vil vise om hun går tom eller ej !!!
Men mor og føl er sammen igen og straks blev min lille Sigurt sit glade livlige jeg igen
Hun fortalte også at min hoppe Velvet er blevet urolig og sky igen pga hun er tæt på at skulle fole men da hun aldrig har prøvet det før er hun bange !! Det er desværre en af de ting jeg nok aldrig vil kunne finde ud af om er sandt, men efter alt det med Tornado og Sigurt tror jeg nu alligevel på det
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 6 Emner: 76 Svar: 656
En opdagelse jeg gjorde mig allerede da jeg kun var 10 år gammel (: det startede nemlig med at jeg fik det rigtig dårlig og jegved ikke hvorfor men jeg fik en fornemmelse af at der var noget helt galt nede på min rideskole og fablede konstant om at jeg ville ned og rede hestene der stod i en af staldene, det blev faktisk så slemt så min mor var nødt til at give mig nervemedicin. Men dagen efter så jeg at stalden hvor de heste jeg ville rede var styrtet sammen pga.storm jeg fik også at vide at det passede i tidsrummet.
senere hen har jeg gjordt mig mange lignende opleveler både med dyr og mennesker, et andet tilfælde kan være engang jeg sagde til min far at jeg syntes det var en dårlig ide at han ville ud og sejle en dag og ganske rigtig der skete nemlig det at der om natten blev et frygtgligt uvejr der resulterede i at min fars båd sank og han måtte springe fra sit eget synkende skib og over på en af hans kamerateres båd.
Jeg vidste også at min fætter var død af en motercykel ulykke allerede en dag før jeg fik det af vide og jeg ved stort set også altid hvilken placereing jeg vil ende på når jeg rider stævne og det er selvom at jeg ikke altid ved hvem jeg skal ride mod (:
Jeg har også engang været ude for at jeg efter et lang tids sygdomsforløb (hvor jeg havde fået at vide at grunden til at jeg havde undt i maven var fordi jeg havde farvet en rød stribe i mit hår som jeg havde fået lov til af min mor, men altså lægen mente at jeg havde undt i maven fordi jeg var igang med at lave oprør mod min familie) senere stødte jeg tilfældigt på en heiler som efter ti minutter kunne konkuluderer at det var fordi jeg ikke kan tåle tomotar og øg og siden har jeg ikke haft undt i mave (:
SÅ JO JEG TROR PÅ AT DER ER MERE MELLEM HIMMEL OG JORDEND VI TROR (:;
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
min første hest, skulle eftersigende opfører sig som han gjorde fordi jeg havde behov for at afreagere, og at i det øjeblik jeg fik det bedre var han mission fuldført. han døde kort efter at jeg fandt ro og fik hjælp.
apr 2008
Men måske min mor kan hjælpe mig
Hun siger Tornado er kilden til mine dyr og mig selv, han fortæller hende ting om alle her på gården og også hvis han syndes vi glemmer ham !!! Han er en rigtig hingst og min mor kan tit fortælle hvornår Tornado har lavet ballade og hvorfor
Hun siger Tornado siger " Sigurt nok skal klare den med sine ben selvom han har voldsomme løse knæled og at han vil blive ligesom mig "
Rart at vide og håber igen på at dette vil ske
Har gået lidt rundt i stalden i dag og kigget på alle ponyerne, man føler lidt de kigger og følger med i alt og kan ikke lade hver med at tænke hva de siger til min mor
jun 2009
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 606
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 24 Svar: 542
okt 2010
Følger: 46 Følgere: 46 Heste: 6 Emner: 6 Svar: 172
Tit gør de det når det handler om heste
Synsk !!!