6. jul 2006 Følger: 85 Følgere: 73 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 168
Underlige vaner :P? {{forumTopicSubject}}
Ja nu sidder jeg her, og tænker på, hvilken underlige vaner har jeres små heste?
Eller noget underligt de bare gør.
fx. dårlige vaner!
I får os lige mine
Glindur. At skubbe sin bagpart helt op af mig, og tro at jeg er et træ.
I know! Det er en meget dårlige vane får hende, og vi forsøger at få hende til at forstå jeg ikke er en klø pind!
Nina. At tage sit kæmpe store hoved, og skubbe til en, når hun føler hun mangler opmærksomhed. og nu skubber hun sådan rimlig hårdt!
Sofus. Når han vil gallopere, og jeg ikke vil, jamen så hopper han på stedet, imens han hviner og ter sig åndsvagt. Har prøvet og tag fra ham. Har ikk hjulpet
Cæsar. Når han bliver sur på mig, har han fået en dårlige vane med at stille sig på mine fødder med sin tunge klodser, og forsøg at nik mig en skalle!
Såå vil jeg ha jeres
Kom frisk!
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 897
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
madam: prøver at stjæle kaffe hvis hun kan se sit snit til det
smølf: har egentlig ikke nogen dårlige vaner, men finder sig bare i for meget nogen gange .. nå jo og så skal han absolut besørge lige så snart vi har strøet!! helst inden det er strøet ordentligt ud....
den lillle latterlige; går under hegnet hvis det er en mulighed.. kommer retur igen, og går aldrig ret langt..
bøf: den mest forkælede belgier i dk!! .. han skubbede, møfflede og tiggede.. men på en charmerende måde
niller: har jo ikke været her længe nok til at tillæge sig nogen vaner .. andet end at tigge
jan 2007
Følger: 128 Følgere: 131 Heste: 9 Emner: 23 Svar: 351
Ulrika flehmer altid. Hvis hun har gjort noget hun ikke må, så flehmer hun bare lige op i hovedet på en når man skal til at skælde ud. Eller hvis hun tigger om en godbid flehmer hun også helt vildt op mod en xD
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
jobbe leger med lynlåse, og sutter på jakker. cha-cha skubber med hovedet, alle klør sig op af mig. de gør mange små mere eller mindre charmerende ting
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 804
Om vinteren springer hun gerne. Hun trækker helt vildt på springene helt uden at stoppe. Der springer hun gerne 60 - 70 cm :S Hun er meget speciel på det punkt
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
Vores gæst pt. lægger ører af mig når min mand er i nærheden ellers kan han godt "tåle" mig :O).
mvh merete
apr 2009
Følger: 24 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 330
Hvis man glemmer tage hende ind i boksen, så tisser hun på staldgangen xD
Udover det, så elsker hun at stå og gnave i træktovet.
jun 2010
Følger: 70 Følgere: 70 Heste: 5 Emner: 165 Svar: 510
Han har også den irriterende vane at han bliver mega jaloux vis jeg fx kæler med jolly xD og han er lederen i flokken så han kommer bare lige hende og bider ud efter hende og ja så går hun xD så kan han få sin mor for sig selv
Han laver også sine små øvelser vis ikke at jeg kigger på ham eller vis han ikke lige fik en godbid han gerne ville havde XD så står han og kaster med først det ene forben også det andet og samtidig ryster han på hovedet xD
Og ja der er en til at nogle gange vis jeg skal strigle ham, så stiller jeg ham udenfor hegnet emn jeg binder ham først når jeg har lukket, så nogl gange så syntes han lige at det er sjovt at gå rundet om stalden og jeg går bare efter og kalder på ham, også til sidst der stopper han bare op og kigger på mig xD!
Og der er mange mange flere
aug 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 18
og så har hun den vane med at når hun får foder, løfter hun aaaaaaltid det venstre forben, og så står hun bare og klasker det engang imellem ned i jorden.
og når hun skal kysse på kommando kan hun finde på at klase mulen rigtig hårdt ind i mig, fordi hun bliver alt for ivrig for og få en belønning (:
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.043
Han stikker også altid sin mule op i hovedet på en( kysser ), i håb om en godbid. Dette er noget vi selv har lært ham, han gør det mest hvis han lige har fået en godbid, og tror man har fler.
Det er nok hans sødeste "ting"
Og nårh ja - han skubber også med hovedet, når han vil ha opmærksomhed, specielt inden vi rider, for dér er han mest utålmodig. (:
apr 2006
Følger: 180 Følgere: 209 Heste: 6 Emner: 573 Svar: 3.870
Ophelia er rigtig god til at lyne lynlåse op og få ting i mulen, som ikke skal i mulen (f.eks. tørklæder, hår osv.). Når man puster hende på mulen begynder hun at smile, og når man har fodret og skal give hende hø, så står hun altid og smasker og savler en op i hovedet, selvom man prøver at puffe hendes smaskende mule væk
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Sietse har den "vane", at hvis han er hidsig og bare gerne vil frem, men jeg stopper op, så gør han automatisk alle de ting jeg normalt beder ham om at gøre. Han stopper, bakker og tager hovedet ned, men han gør det meget hurtigt og på en sur måde xD
okt 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 93 Svar: 397
Oliver gider ikke springe i ridehuset. han synes også at det er utrolig farligt at gå på markvejen ned til ridehuset, så han går helt inde i kanten og tænker ikke over at jeg sidder ovenpå og får grene og andet i hovedet. hvis han vil frem og jeg holder ham tilbage, begynder han at 'danse' med bagbenene det vil sige hoppe fra ben til ben på en meget..? hoppende måde så man sidder og dingler på ryggen. han skal også altid ride så tæt på lygtepæle og træer så mit ben bliver presset op mod dem.. og sidst, han gnubber hovedet efter ridetur og når han bliver utålmodig.
Luffe skal altid rulle sig i sneen når han har fået udstyr på ):
Lieky har ikke nogen
Laban synes at han skal vende om og løbe fuldfirspring væk når der er noget han ikke gider, han synes det er sjovt at stå helt over i den ene side af staldgangen med tovet i munden når vi strigler. han er ligeglad med stødhegn så han kravler bare under. han synes det er sjjovt at gå helt op af en på folden selvom han har en kæmpe fold at gå på.
Tonto err skidesvær at fange på fold. han er bange for sig selv, dvs når han ser sig selv i et vindue bliver han bange og vil ikke forbi. han elsker burgere. han har ikke fattet budskabet med at man ser med øjnene ikke fingrene, dvs han tager hoven op på ting som feks. spring, jakker, conainere og andre 'farlige' ting, som jeg vil vise ikkke er farlige. det resulterer tit i at jeg skal sætte springet op igen fordi han river ned med forhoven.
gider ikke skrive flere xD
jul 2006
Følger: 85 Følgere: 73 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 168
Tak for jeres støtte til vores hypers underligheeder
Nu kommer det manglende hest ved med Mig,
Trisse: at nuller mig på ryggen, og vente på jeg slapper af, og så skub mig og helst så jeg rammer væggen!
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 227
hun spiser over sin vandkup, og vil der efter ikke drikke af den, så skal man gøre den helt rent også drikker hun!:D
også stamper hun med bagbennen hvis hun bliver utålmodig!:D
men jeg kan ikk stå for hendes underlige vaner:)
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
Men major, har den SKØRE vane at han skal prutte når man står tæt ved hans numse, og de lugter og kan høres nogle gange XD
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
Når han springer en hvis højde slår han altid en skid, haha.
Han skal altid stå og nuldre en i håret når man renser forhove eller putter olie på dem engang var han ved at spise min knold, haha
Han har sådan nogle sjove mule-ticks, hans mule laver tit sådan nogle små bevægelser, når han bare står
Tja.. Det var et par stykker, der er sikkert nogle flere sjove ting, men her er lidt af dem jeg husker lige nu
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.799
grafik sutter på hænder.. og må han ikke få en hel hånd i munden, så slikker han "bare" på den..
han elsker at drille de små.. han er selv 177.
Han har en underlig ting med ikke at gide at tage sit hoved ned, før han først har kigget til venstre, og så til højre.. så skal han nikke, imens man fanger hans mule/næse med grimen eller trensen.. og så kan han tage hovedet ned..
9 ud af 10 gange skider han på staldgangen.
han går lige så snart man har sat foden i stigbøjlen.
hans bagben er bange for vand
han har tildens til at stikke af på tur (vane tillagt fra ejer, da han altid bare har fået lov)
Han kan ikke være alene i stald, under strigling og han vil helst ikke ride alene. så hviner han som en tøs og pisker en stemning op.
han går frem, når man lægger sadel på.
han er ret god til at gøre sine ben tunge, når han skal ha renset hove.
udover alt dette, og sikkert mere.. så er han bare omvandrende kærlighed.. han er et rigtig nussehoved og ELSKER opmærksomhed.. han er enormt god til at nusse faktisk.
Underlige vaner :P?