{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Mærkelige/Dårlige vaner? :P {{forumTopicSubject}}

Lige et lille hygge-aften-emne smiley Hvad har i af mærkelige/underlige/dårlige vaner? Og hvordan kommer i/er kommet af med dem? smiley Bare spam!
Jeg har ihvertfald nogle smiley
Jeg kigger i køleskabet efter noget mad, og jeg lukker det igen. 2 Minutter senere kigger jeg igen i køleskabet. Det er jo ikke ligefrem fordi der er kommet noget nyt smiley
Jeg knækker fingre. Specielt min storebror synes det er enormt klamt smiley
Jeg har det med pludseligt at slå over i engelsk. Hvis der f.eks er et eller andet jeg ikke kan forklare, så begynder jeg at prøve at forklare det på engelsk.
Jeg snakker også med mig selv når jeg sidder på Wc. Selvfølgelig også på Engelsk smiley Jeg forstiller mig ofte en situation (staves) som jeg er i, og så er jeg ligesom 2 personer der diskuterer smiley Min storebror har det med at drille mig med: "Hvem snakker du med?"

1..2..3 SKRIV!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelige/Dårlige vaner? :P
  • #1   23. mar 2015 Jeg åbner også køleskabet et pa gange i minuttet bare fordi jeg keder mig:)

• #2   23. mar 2015 Knækker fingre smiley Har bidt negle men stoppede med det fordi jeg fik noget pænt neglelak på også stoppede jeg smiley Jeg gør det samme som dig mht køleskabet smiley Snakker også med mig selv når jeg er på WC smiley

• #3   23. mar 2015 Det med køleskabet gør jeg også:P

• #4   23. mar 2015 Knækker også tær smiley

• #5   23. mar 2015 Jeg knækker mine ankler...
    Så har jeg en vane med at bide skindet af inde i munden, så det gør mega ondt..men kan ikke stoppe haha.
    Og når jeg er alene snakker jeg engelsk, og forstiller mig der er en person overfor mig (Nok mest en dreng jeg kan lide), og så snakker vi sammen ahah.
    og gør det samme med køleskabet hahah.
    Kigger på min telefon, og 1 min efter kigger jeg igen. Heletiden nærmest.

• #6   23. mar 2015 - Hvis jeg keder mig og er småsulten kan jeg også åbne køleskabet maaange gange.
    - Jeg knækker fingre.
    - Jeg vender ALTID mine strømper på vrangen, jeg kan ikke fordrage den kant der er.
    - Jeg snakker mig selv, ret meget faktisk.
    - Jeg kan ikke finde ud af at sige nej.
    - Jeg har bidt negle, for at komme at med vanen satte jeg en køkkenelastik om mit håndled, og hver gang jeg bare tænkte på at bide negle, så hev jeg helt ud i elstikken og lod den klaske ned på mit håndled, og det gjorde åbenbart ondt for jeg holdte da op efterfølgende.
    - Når jeg kommer ind i en bus sætter jeg mig ALTID i den side hvor der er færrest der sidder, for jeg er bange for, at bussen vælter hvis næsten alle sider i den samme side. Og jeg flytter mig også gerne undervejs, hvis det igen kommer ud af balance.

• #7   23. mar 2015 Knækker fingre.. Og håndled ja.. Alle led jeg kan komme til der kan knække :o)
    Jeg er ekstremt dårlig til at sige nej til ting jeg egentlig ikke vil.

• #9   23. mar 2015 Gør også det der med at bide sig inde i munden smiley Har det også med at kradse i mine sår.. Ret klamt smiley

• #10   23. mar 2015 Nåååår ja... Kom lige o tanke om det da Karla skrev det. Sår.. kan heller ikke lade være med at pille... smiley

• #11   23. mar 2015 Enig, sår piller også hele tiden i dem smiley smiley

• #13   23. mar 2015 Jeg bider negle og neglebånd, det er mega grimt smiley
    Når jeg kører bil vipper jeg med tæerne hver gang jeg passerer en kantpæl. Hvis jeg ikke er opmærksom på det og får stoppet er jeg total træt i fødderne når jeg når frem smiley

• #15   24. mar 2015 Har også den der med køleskabet smiley
    Og pille huden af på fingerspidserne.
    Bider negle men er så småt begyndt at lade være.
    Ligsom Lindgren - Hvis jeg er alene i huset og hører musik danser og synger jeg som en tosse smiley (ikke fordi jeg er specielt god til at synge)
    Spise slik eller hvad jeg ellers kan finde af søde ting når jeg keder mig.
    At lyve er blevet til en vane nu... (Pga. Problemer jeg har som jeg ikke gider at snakke om, så jeg lyver mig uden om) smiley
    Så er der den der med at smile og rødme... smiley
    Har det også med at forstille mig en diskusion smiley

Kan ikke huske mere smiley

Kommentér på:
Mærkelige/Dårlige vaner? :P

Annonce