{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.566 visninger | Oprettet:

folk der ikke burde have hest {{forumTopicSubject}}

hej alle.
havde lidt en ubehagelig oplevelse med en som ville sælge mig sin hest.
Havde snakket emd hans nabo ang. de havde denne plag gående de gerne ville af med. så ringet han her til aften at jeg kunne hente den i morgen til 7500. da jeg så sagde jeg ikke havde mulgihed for det blev han sur og spurgte hvorfor jeg kontaktet ham når jeg ikke var interesseret. Jeg tilbød så jeg kunne komme og kigge på hesten søndag og hvis ahn var noget kunne vi lave kontrakt og jeg evt kunne lægge halvdelen, fordi han blev ved med at spørge hvordan jeg kunne være sikker på jeg ikke snød ham og han stod med en hest. Det gik ahn så med til ogsåå spurgte han hvornår jeg så hentet den når det ikke blev søndag. Så tilbød jeg mellem jul og nytår, det rystet ham helt vildt, så skulle han foder på dyret i 14 dage mer, så fik jeg ham ikke til den pris så skulle han min. have 8000.
Tilsidst sagde han vil du handle handler vi i morgen og jeg er ligeglad hvad du kan tilbyde den.
Har et sted lyst til at købe hesten og alligevel chorkeret over hvordan man kan være depserat smiley
stakkels hest.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk der ikke burde have hest
  • #2   9. dec 2010 Ej hvor lyder det lidt vildt

• #4   9. dec 2010 han skulle bare af med den hest, og han sagde selv jeg har ingen tilknytning til dyrene, så hvad der sker dem er mig ligemeget smiley

• #5   9. dec 2010 Måske mangler han penge til at give sin familie en god jul? Bare en tanke.

• #6   9. dec 2010 der findes desværre rigtig, rigtig mange mennesker som ikke burde have hest/ heste! :S

• #7   9. dec 2010 Måske en ægtemand der er træt af konens heste.... Men mærkelig måde at reagere på. Jeg ville finde en anden hest og så kan han brænde inde med den og så forhåbentlig lære af det.

• #8   9. dec 2010 Jeg synes i hvertfald du skal tage ud og se hesten. Så kan du i det mindste hjælpe den - hvis den har det dårligt.. Skriv lige en opfølgning.. er meget nysgerrig for hvordan det går den stakkels lille hest..

• #9   9. dec 2010 Jeg har bare ikke mulighed for at komme ned og se den og hvis ikke jeg tog den ville den være væk inden weekenden er omme, og hvem ved hvor søren han så sender den ind.
    Men tror han var heste handler, han sagde selv han havde 15 andre heste at sørge for smiley men synes bare han var så ubehagelig, hvis nogle som mangler en billig hest og vil se den har jeg numret.

• #10   9. dec 2010 hesten behøver jo ikke lide nød fordi han er en sur karl. Så kender jeg flere heste der skal meldes til dyrenes beskyttelse da :o)

• #11   9. dec 2010 bare det han har sagt: "hvordan jeg kunne være sikker på jeg ikke snød ham" Det er mere end nok til jeg ville bakke ud af handlen APS !!!....

Du kan være 120% sikker på der er et eller andet han "lige har glemt at fortælle"

• #17   10. dec 2010 jeg siger ikke den blev mishandlet, synes bare det var en meget ubehagelig oplevelse næsten "at få trukket en hest ned over hoved" som jeg reelt set ikke havde bedt om at få. Også kan jeg ikke forstå at han bare er skide ligeglad med hvad der skal ske med hans hest, bare den er væk inden weekenden var slut.

• #18   10. dec 2010 Det er jo netop ikke mange penge?
    Det ligefør du ikke kan miste på den da slagter prisen kun er lidt lavere. Óg jeg kan fortælle dig mange mennesker køber heste billigt bare for at have dem, min farmor er dyrværnsdame og jeg tror du vil blive forbavset over hvor mange heste som egentlig har det rigtig skid specielt efter krisen. Nogle folk kan ingengang se det forkert andre har som jeg fået tilbudt en billig hest de egentlig ikke har råd til også går den bare uden mad, smed eller dyrlæge. Jeg har set rigtig mange heste have det skidt, og jeg ville ikke have noget mod at købe sådan en hest. Men mest af alt lavet jeg indlægget fordi jeg var chokeret over hvor desperat folk er og ikke for at lave debat om hvor vidt han mishandlet hesten,
    Personligt ville jeg ALDRIG sælge mine heste til hvem som helst og dem der gør det synes jeg ikke kan tillade sig at sige ens hest er en del af ens familie, fordi du ville jo heller ikke bare være ligeglad med hvis du havde en søster som skulle i pleje eller bortadopteres?

• #19   10. dec 2010 Tror da bare manden er klemt økonomisk, men en lidt underlig måde at reagere på.

• #20   10. dec 2010 Enig med Pernica.

Der er altså nogle der bruger at tale sådan, som en dumt salgs trick og det virker jo siden du reagerer sådan.
    Men igen køb ikke af medlidenhed, og hvis ikke du køber den, finder han nok en anden køber....

• #21   10. dec 2010 øhh..forstår ikke hvorfor i syntes det ligefrem er synd for hesten? Nicole har slet ikke skrevet hvordan han holder heste eller hvordan han behandler dem? Hvis ikke han har råd til at have den er det da bedre han hurtigst muligt kommer af med den, det er jo ikke sikkert han har råd til at få en dyrelæge ud hvis det bliver nødvendigt og så kan vi snakke om at han ikke burde have hest!

Kommentér på:
folk der ikke burde have hest

Annonce