{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

sladder sladder (tarvelig rygte) {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg haft en ude og se på boks i dag og lur mig ej om hun spurgte om jeg fodrede mine heste...

hmmmmm

selvfølgelig fodre jeg mine egne heste, og hestene som er opstaldet

så jeg svarede selvfølgelig gør jeg det, hev dæknet af min ene hoppe og sagde det kan du jo selv se jeg gør og ja pels og hov var skam også passet

jeg tog det lidt i joke ind til hun sagde det er altså fordi at der er en masse snak om du ikke fodre dine heste

HVAD

frem og tilbage snakken kom så frem til at det var gamle opsagte opstaldere som havde sagt det og at det var rygter tilbage til for 4år siden hvor pga en personlig konfligt med en heste pige var gået så vidt at vi mund kastede på hinanden (vi var ikke så gamle)

men hvad sker der for sådan et rygte holder en i nakken og hvordan kan folk gå og sige sådan?

jeg havde enda en mor til en af de opstaldede som fortalte mig at der stadig gik et rygte, men at hun da sagtens kunne se intet manglede, men nu da de så er flyttet går hun også og siger det!

hvad sker der for at folk har det behov, hvis det var sandt ville jeg nok ikke have bevilling til at have mine hunde og heste.

og ville nok heller ikke have opstaldere.

jeg vil egentlig bare sige til jer, ved i godt hvor ondt det gør at blive snakket sådan om bag ens ryg af nogle som man faktisk godt kan lide og som udgiver sig for det samme

det gør FRYGTELIGT ONDT!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sladder sladder (tarvelig rygte)
  • #1   10. nov 2010 uhh kender godt det der smiley men det har været de andre steder jeg har været opstaldet. Da var der også noget snak. Det er skrækkeligt at det skal være sådan.

• #2   10. nov 2010 Sådan er det i hesteverdenen. Folk er fuldstændig kugleskøre, og møgtarvelige mod hinanden.

Kan ikke forstå det kommer sådan bag på dig... Men ja - det gør ondt!

• #3   10. nov 2010 Sådanne folk må da virkelig have et stort problem, og ikke mindst med dem selv!

Hvor er det bare træls sådan noget smiley

• #4   10. nov 2010 jeg har aldrig haft det behov for at snakke om andre

jeg syntes det er forfærdeligt.

• #5   10. nov 2010 De steder jeg har været, har det mange gange været de unge piger der har været lidt for hurtige til at sige en masse, men uden begrundelse. Men det er også træls når de rotter sig sammen og fryser en ud. Det er også bare mega træls for man vil jo gerne med på tur eller hygge. Det gjorde jeg mistede lysten til at være ude ved min hest, men også at ride. Jeg var på randen til at sælge hesten.

MEN nu er det anderledes smiley er blevet helt heste tosset igen @.@

• #6   10. nov 2010 JAmen sådan er hesteverden desværre.. vi alle sammen er rigtig gode til at snakke bag hinandens rygge..

• #7   10. nov 2010 det var godt mette at du ikke lod dem tage glæden fra dig for det sker bare så tit da jeg var 9år blev jeg også holdt uden for fordi jeg ikke var så modig som de andre på rideskolen og så endte jeg med slette ikke ville ride, jeg er heldigvis også stadig hængt ved men det er forfærdeligt nogle kan have sådan en stor inflydelse at man føler sig helt skræmt

vi har et lille hyggeligt sted med plads til 14heste og det er skønt med os få der er, vi hygger og har MEGET sjældent sure miner, smiley

men vi heste folk har samme lidenskab vi burde da kunne enes men ja smiley

• #8   10. nov 2010 JEg vil også sige det nye sted jeg er, er bare super godt. Og tøserne er bare så flinke men de er også omkring ældre end mig smiley Men også de er stor heste rytter og så kommer jeg på min bette islænder smiley

• #9   10. nov 2010 Har også prøvet sådan noget, det er virkelig ikke sjovt..
    Men sådan er det jo desværre smiley Syntes bare det siger mere om de personer, som siger det, end dem der har hesten.. smiley

• #10   10. nov 2010 Åhh ha.. rygter er aldrig sjove, og de er tit svære at komme af med.. smiley Jeg var i min tid hos dig, rigtig glad for at være hos dig stefanie.. Det håber jeg også at du ved.. smiley også på trods af at der var nogle gnidninger imellem os og de andre. Men jeg kan sagtens se at der er sket en kæmpe udvikling hos jer.. I har lært rigtig meget om hestehold syntes jeg.. Hvor imod jeg syntes at i havde meget at lære dengang. Men det jo klart, dine forældre skulle også lære om hestene.. smiley Mine forældre ville heller ikke kunne gøre det store arbejde bedre hehe.. smiley Men i har kigget meget på fodringen og hvilket foder der er godt for hestene.. smiley Og det er jo super godt.. smiley Hestene har det godt ved jer, og det er uden tvilv.. Det kunne jeg jo sagtens se, da jeg også hjalp med dine heste.. smiley

Men stefanie, kæmp fortsat om det gode arbejde i har gang i. Det skal nok blive rigtig godt hos jer.. smiley Det bliver jo bare endnu bedre, når i for bygget den overdækning.. Som jeg har skrevet før, så har det altid været ønsket på stald søndervang. Søndervang var jo mit barndoms sted.. Med mange gode minder, De skulle jo helst gerne forblive sådan.. smiley

• #11   10. nov 2010 jeg fik også lige et rygte igår at den hoppe jeg havde byttet altså min gamle hoppe,hun havde været i røngen og hun havde en mus
    så skriver nuværende ejer til mig at hun har hørt at den skulle fejle alt muligt i bene,og det gør hun altså ikke,så blev lidt sur over folk sætter sådan et rygte igang når det ikke har noget på sig,lige som om jeg har løget,men har sku været super ærlig omkring hele hesten,så nu skal hun indhente oplysninger fra dyrlægen,så kan hun se den ikke fejler andet det jeg hele tiden har sagt,bliversku skuffet over at folk kan være så ondsindet og sætte sådan et rygte igang
    skulle bare lige af med det

• #13   10. nov 2010
    Grimme rygter har virkelig svært ved at dø, desværre smiley

• #14   10. nov 2010 sån er verden desværre...

jeg red mange ponyer, i min ponytid ..
    sidste år fortalte en gammel rideveninde mig, at der gik rygter om at jeg blev banket af min mor og fik med longepisken, hvis jeg ikk fik placeringer på ponyerne ...

folk har så skide travlt med alt andet, end dem selv ! (:

• #15   10. nov 2010 sådan er det desværre med opstaldningssteder, hvad man hører fra folk der ikke er der mere skal man ikke umiddelbart tro på, der huserer altid mange rygter og den eneste måde man kan få syn for sagen er at tage ud og se det sted man ønsker sin hest opstaldet

• #16   10. nov 2010 Det er derfor jeg normalt ikke omgåes hestefolk.. De er simpelthen så gode til at sladre om hinanden hele tiden.. Enda folk man tror er ens venner..

Da jeg i sommerferien blev tilbudt arbejde på et stutteri med islændere i nordjylland blev jeg meget begejstret. Skulle bo der hele ferien og bare passe heste og ride med turister. Der gik dog ikke længe efter mit glædesindlæg på HG før jeg begyndte at få beskeder om alverdens rygter om stedet og ham der har det.. Til syneladende var HELE HG's islænderfolk blevet enige om at han mishandlede og misrøgtede alle hestene og desuden var total psykopat.. Nogle af min mors venner ringede enda til hende og bad hende tale mig fra at tage derop!

Nu lytter jeg af princip ikke til rygter og holdt stadigt fast i min beslutning om at tage derop.
    Og det er jeg godt nok glad for jeg gjorde! Jeg havde mit livs bedste sommerferie! Som den der passede hestene skriver jeg gerne under på at de på ingen måde blev mishandlet, der blev taget sig godt af dem. Hvis de var for tynde fik de ekstra mad, hvis de havde eksem fik de dækken på eller kom ind. Småskrammer og sår blev behandlet. Dyrlæge blev tilkaldt ved større problemer, de fik sko på hvis de blev ømtåede, fik fri hvis de vidste halthedstegn, og jeg kunne blive ved!
    Og Jesper.. Han er nok den flinkeste chef man kunne tænke sig! Vi fik lige det vi ville have at spise, frit forbrug af jordbær, is og cola! Vi fik hans dankort og kode og blev så sendt på indkøb. Havde hver vores værelse. Når det var weekend og aften kunne vi gå ud i jacuzzien og så lavede Jesper gerne drinks til os smiley

Folk vil så gerne høres, de ved bare ikke hvad de snakker om og jeg tror også i bund og grund de er ligeglade, de vil bare gerne have opmærksomhed....

• #17   14. nov 2010 åårh rygter! De forsvinder aldrig - det nemmeste er også at sige at folk ikke fodre deres heste, eller at de ikke kommer till smed mm. latterligt! Underligt nok tror folk altid på sådan nogle rygter, når det har noget med heste at gøre.

Kommentér på:
sladder sladder (tarvelig rygte)

Annonce