{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Hvad i alverden er det?? {{forumTopicSubject}}

Spottede lige noget lidt besynderligt på nogle billeder jeg fik taget af mine heste idag. Det er sådan en bule i nakken på min hest Sammy. Meget muligt at den altid har været der, men har aldrig lagt mærke til den før. Ser det normalt ud? http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=271815
Det er ham som er sort..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad i alverden er det??
  • #1   26. okt 2010 umiddelbart vil jeg sige at måden han står på med hovedet opad måske får nakkehvirvlerne til at se sådan ud. Der er jo ikke noget "knæk" at se på det billede hvor hovedet vender den anden vej.
    Ellers et dejligt billede smiley

• #2   26. okt 2010 Jeg synes bare den er synlig på mere end et billed?

• #3   26. okt 2010 Ja på billedet nednunder det første billed kan den også ses, og der har han sit hoved i en rimelig normal position. Må lige se på det når jeg skal derud igen

• #4   26. okt 2010 Når man kigger hans profilbilleder synes jeg ikke der er noget at se. Mærkes han anderledes når du mærker på ham der - altså synker han ned?

• #5   26. okt 2010 Har ikke mærket på det, da jeg først lige har opdaget det efter jeg er kommet hjem og fået bllederne på computeren, men når man trækker ham og han har grime på og man hiver lidt til, så går han helt i baglås og kan godt blive en anelse aggressiv, måske der er en sammenhæng der.. Nu jeg tænker mig om, begyndte den der adfærd faktisk efter at han hoppede bagud da han stod bundet til en kæmpe foderbom, som han fik revet op af jorden og slæbt et par meter efter sig.
    Nu bliver jeg da en lille smule nervøs! Må hellere komme derud imorgen og tjekke..

• #6   26. okt 2010 Med den historie kunne der måske godt være noget galt øverst i nakken på ham, det lyder til at have været voldsomt.
    Skynd dig at få det tjekket og er du det mindste i tvivl så hellere dyrlægen en gang for meget.
    Håber for jer at det ikke er noget

• #7   26. okt 2010 har du haft den fra føl. vi ha endgang haft en med ligede bule, den havde gået med en stram halsrem på .. ligeder den køre står med. .. så dens hals var groet forkedet..

• #8   28. okt 2010 Nej det har jeg ikke, men han har været rideskolehest så der kan jo være sket lidt af hvert der

• #9   29. okt 2010 det kan være at den måske har haft halsrem på . mange rideskole heste stå med sådan en, for at de ikke skal komme fri hvis, de får grimen af i et spiltov. . men det er jo ikke nemt at finde ud af, men hvis det ikke irtere den, så er det når bare det..

Kommentér på:
Hvad i alverden er det??

Annonce