{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

HVORFOR I ALVERDEN.........!!!!!! grr. {{forumTopicSubject}}

Lader folk deres hunkatte få killinger når folk inderst inde VED, at der er 1000 vis af katte der hver dag bliver mishandlet.
OG 100 vis af killinger der hver dag bliver slået ihjæl via drukning eller udstødnings gas mm......

Hvorfor kan folk ikke bare bruge den 100 kr sedel det kst at få P-piller til et helt år. eller få katten steriliseret.

Det gør mig så meget HJERTEPINE at folk bare giver deres killinger væk og hvor mange % tror du der overlever?? 30% ca. (kattens værn siger)
OG GAD VIDE HVOR MANGE DER KOMMER TIL VERDENEN???????????????????

Ville DU tænke DIG om når DIN kat går i løbetid???

Jeg giver mine P-piller! og min hankat er kastreret!!

Hvad er din holdning og hvorfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVORFOR I ALVERDEN.........!!!!!! grr.
  • #1   25. maj 2007 Samme mening. Min veninde giver også sin kat p-piller, da hun udemærket godt ved hun ikke må have flere katte.

  • #2   25. maj 2007 Min kat er steriliseret ! Vores anden kat fik 5 killinger for to år siden, og det vil vi helst ikk prøve igen!

  • #3   25. maj 2007 Rent udsagt er det faktisk Mishandling! Killingerne kommer til verden og Bliver myrdet/Dræbt lige så hurtigt igen :'/!!! Kan man bare ikke byde dyr!

    Min Hankat er kastreret og vores hunkat er stireriliseret!


  • #4   25. maj 2007 Mine katte er kastereret og stereliseret.

    Og jeg har samme holdning som dig.


  • #5   25. maj 2007 hvis maan ikk vil have dem er det uacceptabelt, også mange bliir aflivet stakkels katte

  • #6   25. maj 2007 KLOGT. bare der var flere der gjorde det samme.
    men men men
    KAN BLIVE SÅ RASENDE::::::::::::::::::::::...........!!


  • #7   25. maj 2007 vi kan ikke gøre noget ved de katte vi har... de er vilde, og har været det længe inden vi købte gården. vil du hellere have at vi skyder dem...? næ næ... her er det survival of the fittest.... naturens gang...

  • #8   25. maj 2007 JEg har en veninde.... Og jeg blev GAL. hun havde en hun kat og hendes holdning er at de lige skal prøve 1 gang. og 7 killinger kom de. 3 han 4 hun. de slog 5 ihjæl og beholte selv 1 hun og gav hannen væk og 9 mdr efter gentog det sig.... GRRRR

  • #9   25. maj 2007 helt enig..

    voresd er stereliseret


  • #10   25. maj 2007 Vita *VP-foto*
    Ja jeg mener faktisk at vildkatte er okay, men det gør ikke noget at redusere dem, hvis man ved hvad man GØR.
    og man kunne jo redusere i hunkattene!!
    Det er da også SYND alt det slos'sen og så ligger de og er døden nær pga at der er gået infektioner i sårene.
    Vi må tænke på at vildkattene er kommet efter at folk ikke gad have deres tamkat og "glemte" den udenfor........



  • #11   25. maj 2007 Begge mine hunkatte har lige fået killinger ? Vi beholder så også alle killinger selv (:

  • #12   25. maj 2007 Min hankat er kastrert.
    Blir helt kvalm av å høre og se måten noen katter blir behandlet på.. Andre dyr også i den sammenheng.
    Dyr (spesielt føll og små "babyer") er jo forsvarsløse mot oss mennesker. De har bare klør, hover og tenner til forsvar mens mennesker har alle mulige hjelpemidler..


  • #13   25. maj 2007 Annika & Vinderponyen Flicka -

    SYGT nok hvor mange er i så oppe på. ???
    for de skal jo fodres osv.......

    Kan ikke lige følge det!!


  • #14   25. maj 2007 fuldstændig enig! Min kat er stereliseret

  • #15   25. maj 2007
    Nygaard - Ponyer til salg !
    Det er da ALTID noget.




  • #16   25. maj 2007 Lykke A

    Ja der er så mange ting der ikke er sund for en kat.
    men mine får nu bare en pille..

    VIDSTE i at chokolade faktisk er giftig for en kat!!
    Ja jeg har selv haft en kat der var vild med det!!!!!!!.......... men det er rigtigt,



  • #17   25. maj 2007 jaaa vidste jeg godt X)

  • #18   25. maj 2007 Det må folk da selv om. Man kan da ikke forbyde folk at få killinger. Vi har to hunkatte som venter et kuld hver. Da vi bor på en gårder det ingen problem. De passer sig selv og fanger mus og rotter. Det er da dejligt. Og de er nu søde de små misser. Og at der smutter en kat i ny og næ i trafikken, ja det er jo de odds der er!

  • #19   26. maj 2007 På min mors gård har vi pt. 3 hunkatte. DEn ene kan ikke få killinger på grund af en skade fra hendes første graviditet, den anden har nu været væk i over en uge fordi hun keder sig og den tredie fik en killing for ca. en måned siden som desværre døde af ukendte årsager. Når man bor på en gård med både malkekvæg og ponyer, er det rart at have en del katte til at fange mus og rotter. Vores problem er ikke som på mange andre gårde at vi får for mange katte. Vi har i løbet af de sidste 10 år fået omkring 15 nye katte til gården og af de tre vi har nu er det kun den ene der er over 2 år. ALT hvad der kan gå galt med katte er gået galt.
    Gården ligger nær en meget befærdet hovedvej, men det er forbløffende få katte der er røget på den bekostning. Resten er døde på de mest mærkelige og uheldige måder. Ved godt vores kattehold ikke er representativt for mange andre, men i vores tilfælde er der vist ingen grund til at neutralisere...


  • #20   26. maj 2007 jeg kender en , hver gang han finder sin kat med killinger tager han kigglingerne og drukner i olie ;/ det er så synd

  • #21   26. maj 2007 Jeg har en hankat. Og han kan sgu ikke formerer sig mere ^^ Hans nødder er skam kappet.

  • #22   26. maj 2007 Det samme sker for nogle kalve.
    En landmand får koen drægtig (eller hvad det nu hedder) og når kalven kommer bliver den slået ihjel.

    Det gør man for at koen for mere yver og mælk i yveret, så den kan producere mere for landmanden.

    Nogle bliver taget væk med det samme, de heldige der overlever, og bliver sat i en boks for sig hvor de får erstatningsmælk.

    Hvad ville du sige til at blive taget fra din mor, helt nyfødt og aldrig lære hende at kende?


Kommentér på:
HVORFOR I ALVERDEN.........!!!!!! grr.

Annonce