{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Ejerskifte - hvordan? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en oldenborgvallak, som står i gammel, gammel, gammel ejers navn både i hans pas og stamtavle. Hvordan får jeg ejerskiftet ham, så jeg kommer til at stå som ejer?

Jeg har ingen forbindelse til personen som står som ejer og aner ikke hvordan jeg skal få fat i personen? :s

Håber der er nogle der kan hjælpe? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejerskifte - hvordan?
  • #1   22. okt 2010 Okay, også selvom han ikke står registeret som ejer?
    Hvordan finder jeg ejercertifikatet?

• #2   22. okt 2010 jeg ville prøve at ringe til landskontoret...-de er super søde og kan helt sikkert guide dig igennem alt hvad du skal gøre...:-)

• #3   22. okt 2010 vær rigtig glad for at du ikke har en fra udlandet. Vi har ikke originale ejercertificat - det er aldrig fulgt med ponyen fra 1. salg. Vi fik så lavet en sælgererklæring, men nej ikke godt nok. Enten skal jeg kontakte 1. ejer for små 10 år siden som jo nok ikke ligger inde med originalen mere ellers skal jeg have underskrevet en "an declaration in lieu of oath " hos det danske politi. Denne deklaration skal så sendes til det tyske forbund som mod betaling udsteder et ejercertificat til mig og jeg skal så sende det til landbrugscentret her i DK og betale der også smiley

Så nu må jeg udfærdige sådan et papir og håbe på jeg kan overtale vores lokale politi til at skrive under på at jeg er den jeg giver mig ud for at være.

Kommentér på:
Ejerskifte - hvordan?

Annonce