{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Stævne - LC eller LB {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og skal til at melde til stævne, til næste weekend og er kommet i tvivl om hvad jeg skal melde i..

Min haffer har svært ved galoppen, hvilket altid trækker ned da hun går i stå og slår fra, men på det seneste er det virkelig begyndt at gå fremad. Hun går fuldstændigt stabilt i trav og skridt.

Vi har indtil nu startet LC klasser til omkring 56-58% da galoppen jo giver meget dårlige karakterer, mens hendes travprogrammer generelt giver gode karaktere (7 for det meste). Vi starter desuden mod heste, så vi har det yderligere lidt svært.

Men jeg synes det er begyndt at blive meget ensformiget at starte LC, og ville egentlig gerne se om mere aktivitet kan få hende til at gå et bedre program, da jeg mistænker hende for at kede sig lidt i LC'erne.

Men ville det være dumt at begynde på LB'erne når vi ikke har bedre resultater i LC'erne? Vi har 2 placeringer i LC1, med omkring 61% hvilket er det bedste.

Overvejer så at ride LB1 lørdag og LC1 og LC3 søndag, ville det være en ide, eller skal jeg bare holde mig helt til LC'erne til vi ligger stabilt over 60%???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne - LC eller LB
Kommentér på:
Stævne - LC eller LB

Annonce