{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Stævne (LC program ) bedømmelse ?? {{forumTopicSubject}}

jeg vil lige høre om det er nogen der kan svare mig på noget ang. stævne...

jeg har en hest med meget store bevægelser og jeg døjer lidt med at sidde ned i hendes trav, jeg vil gerne ud og starte stævne men hvad sker der hvis jeg i feks et LC program begynder at ride letridning hvis jeg ikke kan side ned ??

håber nogen ved det ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne (LC program ) bedømmelse ??
  • #1   28. feb 2009 Tja, det må du ikke, men du kan benytte et gammelt trik, let dig en smule fra sadlen, det kan ikke ses, hvis du har stævne jakke på :-))

Anita W

• #2   28. feb 2009 der sker ikke andet end at det trækker ned i karakter smiley

• #3   28. feb 2009 anita: Det trick tror jeg jeg vil benytte mig af når jeg skal ride stævne. Jeg rider en hest der har en meget ubehagelig trav.

Men videre... Da jeg begyndte at ride den her pony med den ikke så behagelige trav var det meget svært at sidde ned længere end 10m. Men det hjalp at få nogle mave muskler. Så var det nemmere at sidde ned. Interval træning: sid ned 10m og rejs dig eller 30m. så kan du stille øge det til 15 og 15, m smiley

• #4   28. feb 2009 tro mig jeg kan ikke letten en smule det er enten eller giver mine lår op så er det ude med mig :O) det er bare så svært... kan altså godt bare ikke på den her endnu...

sandie, hvormeget trækkes der ca ved du det ??

• #5   28. feb 2009 det er fordi den har et meget større rygsving end normalt det er helt tosset, super lækker men har ikke fundet knappen endnu, måske er det mavemuskler det mangler :O)

• #6   28. feb 2009 ved ikke hvor meget der trækkes... måske 2 point pr øvelse du laver letridning i??

og så trækker det også ned i din helheds karakter som rytter

• #7   28. feb 2009 Før jeg kom over på Malle med den ubehagelige trav (men fantastiske HESTE galop på trods af at han er en stor 3'er) Red jeg på 2 stædige og mangel på den 'selvgående' egenskab. ?Dem fik jeg lårmuller af, men de lårmuskler er væk og erstattet med mavemuskler smiley

• #9   28. feb 2009 åhhh ja jeg glæder mig da til jeg kan men bliver sku gal på mig selv når jeg ikke kan jeg klemmer og klemmer og stille og roligt bliver jeg skudt ud at sadlen rider i en kieffer master så men skulle mene det er stort set umuligt men nej nej... frustrationen er begyndt at melde sig... det kan jo ikke være rigtigt efter at have redet i over 20 år...

• #10   28. feb 2009 sandie så skal jeg jo bare ride til 10 og 9 taller så kan jeg vinde alligevel :O)

Kommentér på:
Stævne (LC program ) bedømmelse ??

Annonce