{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læsse hest, men selv?
  • #2   29. sep 2010 har kun læsset selv med min venindes jeg red, men han var meget let.
    træk ham op, binde ham (man behøver ikke engang binde ham) og så bare gå ud og lukke bommen.

• #3   29. sep 2010 er de ikke bundet, så den ikke kan gå ud selv som du fjerner bagbummen. mine har jeg faktisk altid løsnet inden også tar jeg den når de begynder og bakke.. men jo mere rolig man selv er jo roligere tar de det.. pøj pøj med det..

• #4   29. sep 2010 Paradise kan man slippe på rampen og så går hun selv op - så der kan man lukke bagbommen og så gå op og sætte hende fast foran. Men med Nakuma skal man gå op og sætte hende fast foran først - og så gå ned og lukke bagbommen - hun prøver ikke at bakke ud imens man går ned for at lukke den...

Når de skal ned (og man står alene) skal man binde dem op foran først (evt. så sæt et træktov i og læg det op over ryggen på hesten/ponyen for så kan man tage fat i det når de kommer ned) og så gå ned og lukke babommen op. Så plejer de selv at bakke ud (hvis de altså er trailervante).

• #5   29. sep 2010 du kunne måske forsøge først at åbne fortil og stikke noget lækkert ind til den inden du begyndte at åbne bagtil, så den lige havde knap så travlt med at komme ud... ?

• #6   30. sep 2010 jeg løsner hende først, og går så om og fjerner bagbommen, og så tager jeg rebet, når hun bakker ud

• #7   30. sep 2010 Anton er stadig svær at læsse, men jeg har lært Glorija at jeg går hen til traileren med hende men jeg bliver nede på siden af rampen også går hun selv ind også spiser hun bar lidt foder eller hø, men jeg lukker bommen og rampen osv bag hende. også går jeg ind foran og binder hende fast. når vi så er fremme åbner jeg rampen også går jeg ind og binder hende op og giver hende en gulerod fx.. så går jeg ned bag hende og hvis hun begynder at bakke ligger je bare hånden på rumpen af hende og skubber hende lidt frem. når hun så står pænt så åbner jeg bagbommen o så ned på jorden ved siden af rampen og aer hende lidt på låret og siger hun gerne må komme ud. også bakker hun ælige så fint ud og jeg kan tage fat i hendes tov.. det ligger jeg op på rykken af hende smiley Så det gøres super let med hende smiley Og er ved at forsøge det samme med Anton, vi er kommet så langt nu at han gå ind så han mangler at få bagbenene med ind. men det er bedre end da han slet ikke ville nærme sig traileren og han rejste sig osv..

• Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 83
    #8   1. okt 2010 louise og lene

sådan har jeg altid gjort når jeg var alene.... løsne rebet, om bag og åbne bommen, fat i rebet når den kom ud

ved læsning har mine heste selv gået ind, så har jeg lukket bommen og rampen, og derefter gået op og bundet dem

Kommentér på:
Læsse hest, men selv?

Annonce