716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

tommer sadel.. tommer sadel..

Hejsa leder efter en springsadel til min pony på 138. der er noget der hedder tommer hvordan ved man hvad tommer sadlen skal være? og vis i ved hvad for nogle springsadler der er god så kom med nogle navne på gode springsadler vis i vil være søde og gøre det smiley eller vis i selv har nogle til salg smiley smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tommer sadel..
  • #1   26. sep 2010 Jeg har to ponyer på ca 138 (: Jeg rider med 16 tommer på dem begge!

Det nemmest er at tage ud til en der har forstand på sadler (: Så man får det helt rigtig, så hesten ikke får ondt i rygge sener hen!

• #2   26. sep 2010 ville skyde på en 15" måske en 16" det kommer lidt an på hvor kort hesten er i ryggen,... og for din egen skyld ville jeg få en sadelmager ind over... en ikke ordentlig tilpasset sadel bliver dyrt i længden..

• #4   26. sep 2010 Tommer er sædets mål og det skal passe til din str. rumpe.
    Mit bedste råd er at besøge en forretning med sadler og prøve dem i butikken, så du finder den str. du passer.
    Derefter skal du så finde et mærke der også passer din pony, men det bliver næppe over de 16"
    Sadler er en videnskab, passer den ikke hesten, bliver dens ryg ødelagt og passer den ikke til din bagdel, kommer du til at sidde forkert og derved kan du også skade hesten.
    Mærker er en smagssag og man kan umuligt anbefale et bestemt.
    Men er du nu rytter, så gå efter en sadel med meget støtte i.

• #5   26. sep 2010 okayyy tak. hvor meget koster det at have en sadelmager ud til en??

• #6   26. sep 2010 Den billigste løsning er nok at pakke hesten i en trailer og køre ud til en sadelmager der sælger sadler, at prøve dem på stedet er gratis. Så er det kun et spørgsmål om pris hvis man køber og den skal tilpasses.

• #7   26. sep 2010 Øv øv har ikke trailer smiley

• #8   26. sep 2010 Er der nogen her inde der kender en god sadelmager om kring lolland- falster??

Kommentér på:
tommer sadel..

Annonce