483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Ville lige dele min glæde! :D Ville lige dele min glæde! :D

Ja igår var jeg ude og se til min hest som er i tilridning ved 2 af mine veninder (: og de var ved at træne hende, hvor var jeg dog lykkelig bare at se hende under rytter! og så spørger de mig om jeg ikke ville prøve hende!! iiih kunne tude af glæde! så igår fik jeg min første tur på min egen dejlige 3 års smiley dog kun i skridt da jeg ikke havde ridetøj på smiley
men fuck (undskyld sproget!) hvor var det skønt!! det er lige netop det jeg har ventet på i godt 2 år!! (: sidde oppe på ryggen og føle mig total tryg, og ja det gjorde jeg! (: skridtede selv rundt på hende og kunne bare stoppe hende og nusse hende på halsen og klappe hende og ja holde i tøjlen med en hånd mens hun står total afslappet og hviler på det ene bagben og med hovedet hængende afslappet ned, og lukkede øjne!! smiley
Så idag skal jeg ud og prøve hende igen! smiley denne gang tager jeg ridetøjet på så jeg kan prøve i trav, og så håber jeg der kommer billeder og video på i aften eller imorgen :D:D

Total lykke smiley kan ikke stoppe med at smile smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ville lige dele min glæde! :D
  • #1   23. sep 2010 Ej, hvor dejligt. Sikke en dejlig succesoplevelse. Det kan man ikke andet end og blive lykkelig af.

Held og lykke med hende smiley

• #2   23. sep 2010 hehe nej smiley selvom jeg er syg og døjer med mine ører ja så forsvinder det så snart jeg tænker på hende og igår smiley det er simpelthen lykken, når man har haft hende siden hun var 1½ år og gået og nusset hende, og passet og plejet hende, og så pludselig ser det man har gået og drømt om siden man fik hende gå i opfyldelse! smiley

Kommentér på:
Ville lige dele min glæde! :D

Annonce