krise.. hjælp til sadel køb!! {{forumTopicSubject}}
hej
Jeg står i den situation at jeg har haft en virkelig dårlig sadelmager ude for et lille års tid siden og er nu nød til at købe en ny sadel..
Jeg står i den store krise, at jeg kun ved jeg skal have en forholdsvis let spring sadel, som bare SKAL side ordentligt på hende!!!
jeg aner ikke og jeg vil have luftpude, uld, bom løs, eller hvad jeg skal købe..Sys virkelig det er en sadel labyrint, og ønsker at finde det bedst mulige til min pony..
Kender i dejlige heste mennesker en god uddannet sadelmager som ville have mulighed for at komme ud med nogle forskellige sadler og give nogle gode muligheder og råd!?!
(som har mulighed for at kommer ud til Lyngby området)
Håber virkelig i kan give en hånd?!
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.105
jan 2008
Følger: 56 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 33
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.105
Hvis du vil vide mere om bomløse sadler, har jeg købt ved optimalsadel. hun kører vidst ovre på sjælland, men ved ikke hvor stor en del. Du kan gå ind på optimalsadel.dk og se hendes kalender for fremvisning. Ellers er hun rigtig god til at vejlede over mail, hvis hun får lov at se nogle billeder af hesten
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 542
Har kun været super glad for deres hjælp, kender flere der også er super tilfreds, jeg endnu ikke hørt om nogen der ikke har været glad for serivce og til pasningen af sadlen, du kan både komme til dem eller de kan komme til dig, første gang hun kom,var det hjemme hos mig, der havde hun 10 sadler med og jeg har også været inde hos hende med en anden hest
krise.. hjælp til sadel køb!!