{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Hovedtøj Krise!!!HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

ja altså det hele startede med at jeg købte et hovedtøj med 5 diamanter en højre og venstre side af pandebåndet og det samme med næsebåndet men da jeg ikke syntes at et hovedtøj med tilbagetræk sidder ret godt på ham valgte jeg at købe et nyt... Det blev så et hovedtøj med et pandebånd fuld af diamanter og det samme med næsebåndet... men, da næsebåndet blev ødelagt (af en som lige havde lyst til at skærer det over) blev jeg nød til at købe et nyt (igen) så jeg købte et brugt sort/hvid/sølv hvor jeg satte et gammelt pandebånd på... (ved ikke helt hvorfor jeg skriver dette men ja..) Jeg har det nu bare sådan at han er jo min bedste ven og er der altid for mig og jeg vil rigtig gerne købe et hovedtøj til ham som er nyt og personligt fra mig til ham (ja ved godt at heste måske ikke tænker sådan men det gør jeg...) og der var jeg inde på en hjemmeside hvor jeg fandt det perfekte sort næsebånd med små sten øverst og neders, men det fandtes åbenbart ikke!:( Hvad syntes i kunne være flot til Kenobi, og er der nogen som kan lave billige næsebånd hvor sælger selv har et nyt næsebånd at putte sten på?? (Kig gerne hans profil!!:D
Det skal være uden tilbagetræk og det må ikke være hannoraner smiley
tager gerne imod billeder af jeres!:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hovedtøj Krise!!!HJÆLP!!!
Kommentér på:
Hovedtøj Krise!!!HJÆLP!!!

Annonce