978 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

gamacher - hvilke er bedst? :) gamacher - hvilke er bedst? :)

Ville lige høre jeres mening om følgende gamascher, da jeg er meget i tvivl om hvilke jeg skal købe.. smiley

eskadron allround gamache http://www.tikarideudstyr.dk/product.asp?product=5525

eskadron pro dressage
(link fjernet)

professionel choice elite
(link fjernet)

rider by horse dressur
(link fjernet)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gamacher - hvilke er bedst? :)
  • #1   16. sep 2010 Det kommer helt an på, hvad de skal bruges til - men de første ellers nr. 3

• #2   16. sep 2010 Jamen bare til dressur smiley

• #3   16. sep 2010 Hvis du snakker beskyttelser er det fuldstændig ligemeget smiley

Selvom Proffesionel Choise godt nok påstår at deres gamascher støtter senerene med op til 26% - ved belastning, der skulle lægge en universitet undersøgelse bagved denne påstand, men så vidt jeg ved, kan man kun støtte en hest sener, ved at pålæger gamachen så stram, at man stopper blod tilførslen til hesten nedre ben og hov... Så ved ikke helt, hvordan Proffesional Choise er kommet frem til den konklusion, og har heller ikke rigitg set andre teorier der støtter op omkring dem.. But oh well...

Men hvis du snakker pas form, har jeg hørt at de skulle fungere yderst udemærket og de fåes jo i et væld af farver!!! Og de er meget justerbare.. Desværre er de jo også meget dyre!

Eskadron Prof, er vidst bare lidt en kopi af Prof Choice, så dem kan du vidst ikke gå helt galt med smiley

Eskadron Allround tja - Den ser da ganske okay ud.. Neopren meget fleksibel, ånder, beskytter mod slag.. Det er vel det den skal smiley

Riders by horse, har jeg ikke erfaring med overhovedet, men den ser ikke særlig fleksibel ud...

• #4   16. sep 2010 jeg kan klart anbefale de sidste,dem har jeg,og er utroligt glad for dem,og så er de en hel del billigere i indkøb end professionel choice jo =)

• #6   16. sep 2010 Samme som de andre, dog ville jeg vælge en lettere gamache end nr. 1 og det sidste link til brug ved dressur, da de er ''tunge'' smiley

• #8   16. sep 2010 Nr 1 (:

WISBORG .
    Tror nok der er nogle terræn gamacher på: www.hooks.dk smiley

• #9   16. sep 2010 Jeg har de sidste du linker til. Bruger dem både til dressur og tur og er super glad for dem. De sidder rigtig godt og er nemme at holde.
    Har også et par proff choice, men dem er jeg ærlig talt ikke særlig imponeret over.

• #10   16. sep 2010 syntes du skal købe back on track ridegamacher, de er billigere end de andre og sidder lige så godt som eskadron og proff choice. de har jo endda også det keramiske materiale..

• #11   16. sep 2010 som MLC siger... jeg har læst en artikel der omhandlede lige nøjeagtig det MLC siger. Og så vil jeg tilføje at jo mere hesten er pakket ind jo mindre bevægelses frihed har hesten (det samme gælder bandager). Så jeg er selv holdet op med at pakke min hest ind mere hvilket jeg har været god til. Men hvis hesten slår sig selv til blods vil jeg nok proppe nogle gamacher på den.
    Jeg købte mine hos Hööks som fungere lige så fint som professionel choice. Og så meget billigere
    Håber ikke jeg har stødt nogle..vi vil jo alle vores heste det bedste:)

• #12   16. sep 2010 Helt klart den sidste - kender PC gamascherne og syns de er alt for dyre i forhold til deres kvalitet - ej heller en god pasform og deres velcro går i stykker. Så de kan ihvertfald ikke anbefales.
    Jeg har 2 par af den sidste gamasche - ikk lige samme mærke men de to jeg har er 2 forskellige mærker.
    De er hurtige og nemme at sætte på hesten - kan vaskes i maskinen og er dermed ikke svære at rengøre og støtter super godt.

• #13   16. sep 2010 Synes det er svært..
    For det hele bunder nok i, at jeg ikke ved om det skal være med eller uden kodestøtte? smiley

• #14   18. sep 2010 jeg bruger prof. choice elite til min DV hoppe til dressur og syntes at de er rigtig gode.. det er vel en smagssag smiley

Kommentér på:
gamacher - hvilke er bedst? :)

Annonce