837 visninger
|
Oprettet:
Team Hjortkjær Hjortvald .
8. okt 2009 Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.131
8. okt 2009 Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.131
De såkaldte "problem" hest - gruppe. {{forumTopicSubject}}
Har idag oprettet en gruppe for os med de såkaldte problemheste. Jeg søger nogle at dele erfaring, fremskridt, tilbagegang osv. med. Jeg har selv 2 af slagsen, så hvis i kender nogle må i gerne linke til gruppen. Det er heste der af den ene el. anden grund, får betegnelsen problem heste af andre. Heste der har været mishandlet, misrøgtet el af anden grund har en tillært adfærd der gør at det er sværere at arbejde med dem.
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.131
Jeg tror ikke selv på at der findes problem heste, også det jeg har skrevet i teksten. Tror på at der er en årsag, men tit siger folk bare til mig at det er en problem hest og den er livsfarlig. Skaf dig af med den. Men det har jeg ikke lyst til, er kommet rigtig langt med min hoppe og har nu købt mig en mere af slagsen. Men søger folk at dele det med, som har samme holdning som jeg selv til de misforståede dyr.
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.131
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 27 Heste: 3 Emner: 88 Svar: 767
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.401
jan 2011
Følger: 31 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 120
Det er ejeren der er noget galt med. Eller også er hestens personlighed bare at være lidt hidsig .
hvis i spørg mig så er der intet der ikke kan koreres via horsemanship ! Tal til hesten på dens sprog istedet for at regne med at den forstår pisk og sporer osv ..
Min lille pony som jeg har haft ca. 6 år nu har altid haft et utroligt forfærdeligt temperement
Lige da jeg fik hende for mange år siden, bed hun hvis jeg striglede for tæt på hovedet og sparkede hvis jeg striglede for tæt på bagparten.
Jeg var lille dengang så jeg havde ikke tænkt på, at der var noget der hed horsemanship.
Under ridning stejlede, stak af og alle muligt underlige ting xD
Men men men .. Så blev jeg jo ældre og i flere år har jeg nu studeret og trænet horsemanship.
Så begyndte jeg med min lille tornado af en pony Idag følger hun mig som en lille trofast hund!
Jeg er ganske vist det eneste menneske hun ikke gør noget mod og hun elsker mig ! (:(:
De såkaldte "problem" hest - gruppe.