At byde ´velkommen.. At byde ´velkommen..
Ja nu må jeg ud med det, jeg er både herinde, på hunde og katte galleri og jeg må sige jeg er meget chokeret over den måde folk er på herinde når de skal buyde nye heste velkommen..
Bare da jeg skulle have min egen herind i april måned, ja der blev jeg haglet ned at folk for den kunne ikke være den race jeg havde skrevet for der var ikke nogen registreret under det navn, jeg havde valgt at skrive hans kalde navn i stedet for hans stambogsnavn, men jeg ente med at måtte skrive hele hans stambog osv ind før folk ville byde velkommen.. Så var det mine billeder den var gal med, der var nemlig ikke nogen ridebilleder af ham og jeg skrev pænt at det var fordi jeg ikke havde nogen og da hesten havde brækket benet kunne jeg ikke tage nogen, men det var stadig ikke godt nok, så var der en der ikke mente jeg havde tilhørsforhold til hesten, selvom jeg har redet ham i 2½ år... Det er faktisk først efter han desværre er blevet aflivet at jeg har fået fred fra folk`s dumme kommentare...
Jeg ser samtidig at det faktisk er over 90% af dem der opretter en hest der får samme behandling og det synes jeg simpelthen er noget svineri...
Vi er her vel for at vise vores heste frem og have nogen gode debatter... Og jeg kan godt forstå at folk ikke starter med at skrive en roman og ligge 20 billeder ind med det samme, det tager altså en del tid og tit vil man gerne lige ind før man bruger tiden på det...
Så min bøn her er at folk lige tænker sig om og prøver at give andre en chance for at komme ind og så lad være med at komme med latterlige kommentare om andres heste, hvis de skriver den har stambog og oplysningerne vil komme en af dagene så tro på dem og giv dem en chance...
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 85
Syntes altså også at folk laver sine egne regler lige lovligt meget hvad det angår.
De vil ikke byde folk velkommen for ting som overhovedet ikke fremgår i reglerne (betingelser kald det hvad du nu vil)
feb 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 15
Jeg har ALDRIG oplevet folk gå i så små sko på hverken hunde eller katte galleriet...
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.674
maj 2010
Med en begrundelse så som at billederne ikke er skarpe eller lign. det er jo ikke alle der har råd til et super godt kamera som tager tydelige og klare billeder.
feb 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 15
maj 2010
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2134 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.490
Men er enig i der bliver mere og mere snobberi, men en del af dem der opretter nye heste gør heller ikke sig særlig grundige med at lave en god profil.. Da jeg skulle have Linette ind, ventede jeg til at jeg havde noget at skrive og nogle forskellige billeder at ligge ind. Kom da ind uden en dårlig kommentar og ingen afvisningspoint..
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.973
Får ca. samme kommentarer som dig. Og jeg skrev mere og mere på, og flere og flere billeder.
Men opgav til sidst, og har dem så bare på HN.
Det er et meget dårligt system, at andre skal "godkende" ens hest. Jeg forstår det ikke, og nogle kan vist ikke tåle at have magt over, om andres heste må komme ind eller ej.
feb 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 178
At byde ´velkommen..