8. dec 2007 Følger: 128 Følgere: 102 Heste: 8 Emner: 60 Svar: 672
Glæde :D. {{forumTopicSubject}}
Hei HG :).
tænkte jeg lige ville dele min glæde.
Det er lige gået op for mig, hvor glad jeg egentlig er!
Da jeg fik min pony, var han sådan ca. ryttervant. Han kunne have en rytter på i skridt og trav og nogenlunde styres. og det var alt.
Nu kan han overhovedet ikke sammenlignes med den pony han var før. Han er snart klar til at starte La1 dressur og vi springer LA-MB til træning i bane :D.
Vi har så været til stævne her i weekenden hvor vi vandt begge vores klasser, bl.a. vores første LB2 dressur :D.
Så jeg er bare så lykkelig :). skal siges det kun er vores andet dressurstævne ude. da jeg kun har startet 3 spring/dressur stævner :b.
Så nu håber jeg også vi kan komme til min. 1 stævne hver måned, da jeg har købt en trailer! Så det var en rigtig god start på vores forhåbentlig kommende 'stævnekarriere' :).
-Undskyld hvis det er lidt forvirrende skrevet, men ellers bliver det bare megalangt.
dec 2007
Følger: 128 Følgere: 102 Heste: 8 Emner: 60 Svar: 672
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Svar: 459
jeg er rigtig glad for at dyret er kommet hjem fra sommergræs og nu er iform til vores 1. LA på søndag. Og så er jeg her efter sommerferien skiftet skole ( fordi min gamle skole kun gik til og med 6. klasse) og det går bare så godt på den nye skole;) såe er ogs bare rigtig glad fortiden;)
dec 2007
{ Susan Brøndum Skytte :i } .
Ej hvor dejligt :D!
-held&lykke med mesterskaberne :).
erika og flico:)=team uglehuset:D
-Skønt :)! Held og lykke i La'en :D.
dec 2007
Glæde :D.