{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hjælp hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

sagen er den vi har købt en shetter vallak her inde, stod han var en meter, han er kun lige 90 cm
han er meget meget spinkel vores datter der er 6år sku bruge ham ,men han er bare alt for lille.
han kan slet ikk tygge sin mad så bliver nød til og ha dyrlæge.
da han sku tisse da vi kom hjem og tog sin lille mang ud var der blod på den flere steder jeg er bare skuffet.
Hvad ville i gøre, der stod han ku rides og dem som solgte ham var store større piger og han er et stankel ben.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp hvad gør jeg?
  • #1   21. aug 2010 Du har vel set ham inden køb?

Er der ikke lavet kontrakt er han jo din, så du må få ham fodret op og passe og pleje ham, så han kan komme i orden.
    Er han for lille, må du jo sælge ham igen.

• #2   21. aug 2010 har kun set ham har inde hvor der stod han var en meter og det er han jo købt efter.

• #3   21. aug 2010 Selvfølgelig skal man jo altid få hesten handelsundersøgt smiley

Meeen, man prøver jo også at tro på at folk siger sandheden i sin annonce - der er desværre bare mange der ødelægger det for dem der er oprigtige...

Stakkels lille pony smiley

• #4   21. aug 2010 Nej, man skal ikke altid få en hest handelsundersøgt ! Hvis det er en shetlandspony til få penge dvs. alt under 10000 kr, kan næsten ikke betale sig så.

Men man bør selv tage ud og kigge hvis man vil være helt sikker på at få en hest i den perfekte størrelse og uden fejl man kan leve med.

Men hentede i ikke selv ponyen hjem eller??

• #5   21. aug 2010 så vigtigt er det da ikke. Han må være sød siden I har købt ham.. I kan pjele ham og gøre ham til jeres lille nussegøj. Lære tricks og give ham det allerbedste :]

• #6   21. aug 2010 det er da synd af afleverer hesten ´tilbage til et så dårligt sted ):

• #7   21. aug 2010 okay frøken klog

• #8   21. aug 2010 Helt ærligt.. Hun spørger om hjælp? skulle vi ignorere hende..

• #9   21. aug 2010 det med at folk siger hun er tåbelig skal du nok diskutere med de andre..

• #10   22. aug 2010 Hmm svær situation. Hvis du har mulighed for at beholde ham, kunne du få ham på benene og evt tilkøre ham, så kan din datter stadig få fornøjelse af ham. Eller du kan prøve om handlen kan gå tilbage. Hvad sagde dyrlægen?? Mente han det var en dyreværns sag,, så har han vel pligt til at melde det?? Du kunne prøve at kontakte www. hesteliv. dk måske de vil tage ham?? Det er heller ikke sjovt at sende ham tilbage til et sted hvor han ikke bliver behandlet ordentligt. Så hvis det bliver løsningen, kunne du anmelde vedkommende. Husk at tage fotos. Hmm ved ikke om det hjalp. Det er jo en svær situation. Og jeg vil råde dig til at tage ud og se din næste hest inden du handler, en handelsundersøgelse er ikke altid nødvendig. Men syn for sagen og en prøvetur er et must. Pøj pøj håber du finder en løsning.

• #11   22. aug 2010 Tak tak
    jeg har ikk set hesten der var 3 billeder og der stod han var en meter, han er 89-90 hmm
    det vil sige han er meget meget smal og synes min datter på 6år er for stor til ham,han har koster 2000kr og transport 1000kr det er ikk det havde regnet med når han var faldte til ro at vi sku bruge ham til ponytrav og ride men men han ligener en greyhund løbs hund den vil jeg da ikk byde vi skal ride på men nu først sakl han ha ordet tænder og vaccineres håber så han tager på.
    tak til dem der gerne ku forstå hvad jeg mener og nej har ikk taget til jyllang for og se en shetter.

Kommentér på:
Hjælp hvad gør jeg?

Annonce