hjælp hvad gør vi {{forumTopicSubject}}
min veninde har købt en pony på afbetaling der er selvfølgelig blevet skrevet kontrakt hun skulle betale den over 5 måneder det første 3 gange betalte hun dagen før den første men den 4 afbetaling faldt ikke til tiden og sælger hentede ponyen d.4/8 uden at informere køber om det. køber min veninde kontakter sælger og beklager meget at pengene ikke var faldet til tiden og om de ikke kunne finde ud af noget hun får så afvide at hun kan komme med de sidste 7000 kr senest fredag afdraget lød på 3000 kr for denne måned min veninde forklare at hun kun har de 3000 kr og hun kan få de sidste 4000 kr til d. 1/9 og at sælger selv afgjorde om ponyen skulle blive stående hos hende til den var betalt ud sælger afslår og siger det ikke er hendes problem og at min veninde nu har mistet de 9000 kr der er betalt det skal lige siges at køber og sælger kender hinanden da køber har haft hest opstaldet ved sælger...
her er det så jeg har brug for jeres gode og uundværlige hjælp hvad ville i gøre... vi har prøvet at snakke med sælger men lige lidt hjælper det
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 441
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.059
hjælp hvad gør vi