{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du prøvet at bytte en hest?
  • #1   16. aug 2010 jeg har prøvet at bytte flere gange. skriv gerne pb hvis der er noget du gerne vil vide

• #2   16. aug 2010 Har ikke prøvet det, så kan desværre ikke hjælpe

• #3   16. aug 2010 har haft byttet 2 gange og bytter min nuværend DV..så skriv endelig hvis du magler svar på noget.

• #4   16. aug 2010 sagen er jeg har holdt ridepause i 2 år og åbenbart blevet utryg ved at ride i den tid, min 6 års er købt rå jeg har så selv redet hende til uden problemer men da jeg alligevel ikke føler mig tryg overvejer jeg at bytte hende til en ældre og mindre MMEENN så er det damen ikke kunne løfte hove da jeg fik hende og det har jeg haft meget mas med at lære hende nu har hun så endelig fattet det men tvivler på man endnu kan holde benene oppe et helt minut som en bøje prøve kræver og jeg er også bange for at ødelægge det arbejde der nu er lagt i at kunne løfte hovene på hende.
    jeg har pt sendt hende i proff ridning og det går rigtig godt men det varer jo endnu noget inden man kan tage hende på en tur alene, sammen med andre har jeg været, hun er kun 160 i stg men alligevel føler jeg mig utryg ved den højde, måske jeg lider lidt af højdeskræk

• #5   16. aug 2010 Rikke:
    kender det alt for godt, efter 2 år med barsel/fødsel er jeg også kommet op igen, og Blevet MEGET MEGET utryg... men det er meget normalt. smiler...

den jeg ville nu ikk være så nervøs for at hoppen bliver "dumt" over en bøjprøve, bare tag det helt roligt ...

har også haft byttet med en engang hvor vi slet ikke fik handeltjekket hestene...

• Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 83
    #6   16. aug 2010 har byttet en gang, men efter 14 dage fortrød hende jeg byttede med, og vi byttede tilbage igen...
    efter jeg er blevet mor vil jeg helst ikkke op på nogen heste der er mere end 150cm... der føler jeg mig mest tryk;-)

• #7   16. aug 2010 HAr byttet mig til ham jeg har nu smiley har nu haft han lidt over 8½ år.
    De kom ud og så min pony først og var helt vilde med hende og så tog jeg ud og så deres (caunt) og vi blev enige om at bytte så de kom med ham og begge heste skulle igennem bøjeprøve inden for en uge, (eget valg) og de har så solgt ponyen viderer, så ved desværre ikke hvor den er endt smiley

• #8   16. aug 2010 Måske har i ret i jeg bare skal slappe af og så få lavet den bøjeprøve det er bare utrolig man på 2 års pause kan blive utryk ved at ride uden der er sket noget, troede det var med ridning som med cykling ´´ når man først har lært det så kan man´´

• #9   16. aug 2010 jamen det er fuldstændig rigtigt... og ved ikke hvad der gør det, men jeg er først begyndt at slappe af nu efter 2 mdr på ryggen...

• #10   16. aug 2010 hm måske skulle jeg sætte egne forventninger ned og så accetere at jeg kun kan tulle rundt de første par måneder og så håbe jeg bliver mere tryg ved hende, det er jo trods alt også meget nemmere at beholde hende end det bøvl med at sælge/Bytte

• #11   16. aug 2010 det er rigtigt... og sjovere i lænden, da man så pludselig kender hinanden ud og ind

Kommentér på:
Har du prøvet at bytte en hest?

Annonce