{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Allergivaccination - har du prøvet? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

I dag er min høfeber bare virkelig træls og har mange gange overvejet t kigge lidt på Allergivaccination. Jeg kommer dog altid fra det efter pollen sæsonen er slut fordi jeg glemmer det.

Jeg vil dog lige høre om der er nogen som har fået en Allergivaccination herinde og kan fortælle lidt om det?

Fx om de koster noget og om det hjælper.

Min høfeber er værst i halsen. Lidt lige som når man spiser noget man ikke kan tåle. Om natten ligger jeg så og laver nogle mærkelige synkninger i søvne fordi det klør så jeg er helt smadret i halsen om morgenen. Kan næsten ikke tale og det gør bare så ondt..Heldigvis findes der jo både øjendråber og næsespray men øv hvor er det også dyrt i længden..

Hvilke allergi symptomer døjer i mest med?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergivaccination - har du prøvet?
  • #1   11. jul 2011 Jeg følger spændt med!
    Jeg har også allergi, og er "forkølet" nærmest 365 dage om året!
    Næsen løber, nyser osv.
    Jeg tager noget forskelligt medicin, men jeg HADER også at skal tage 4 forskellige piller, 2 gange hver dag + øjen dråber + næsespray!
    Det fylder bare så meget i hverdagen, at huske medicin hele tiden..

Så hvis der findes en vaccination, vil jeg rigitg gerne høre mere - også om den hjælper, og imod hvad? smiley

• #2   11. jul 2011 den virker hovedsagligt mod høfeber http://hoefeber.astma-allergi.dk/allergivaccination

Så hvis det er husstøvmider du ikke kan tåle tror jeg desværre ikke det hjælper..

men ja det er bare træls at være "forkølet" hele tiden.. smiley

• #3   11. jul 2011 Jeg skulle egentlig havde været vaccineret sidste år men det blev ikke til noget, da jeg har flere allergier og det kun er nogle det vil hjælpe imod derfor skal jeg fortsat tage øjendråber og næsespray så jeg synes fidusen gik lidt af det. Jeg skulle have givet omkring 2000 kr ialt for det.

Kommentér på:
Allergivaccination - har du prøvet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce