{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Equipage eller magasinet Hest?
  • #1   11. aug 2010 Jeg har abonnomeret på dem begge. Jeg vil sige at Equipage er et fint blad, men måske mest for mindre børn. Hvor imod magasinet hest er mere seriøst synes og har noget godt læse stof smiley Equipage sender også mange af de samme artikler hvilket er lidt øv. Det har jeg ikke oplevet med magasinet hest smiley Håber du kan bruge det til noget

• #2   11. aug 2010 jeg synes de er lige dårlige, om man så må sige

• #5   11. aug 2010 De er lige gode begge 2. Men kan bedst lide Equipage

• #6   11. aug 2010 Ingen af dem er ligeså gode som Ridehesten. Equipage var god i starten, men minder nu mere og mere om Wendy - Så Magasinet Hest er klart at foretrække, selvom man betaler kassen for et temmelig tyndt blad.

• #7   11. aug 2010 Jeg er også begyndt at overveje at stoppe med ridehesten fordi jeg synes der er alt for meget med resultater fra stævner og kåringer, og jeg vil heller læse noget fagligt.

Equipage synes jeg er rimelig okay, men det er blevet meget overfladisk og børneagtigt. Måske skifter jeg ridehesten ud med Magasinet Hest.

• #8   11. aug 2010 Kan bedst lide Equipage, da det er Equipages artikler der interesserer mig mest smiley

• #10   11. aug 2010 Jeg har før haft på begge blade og ligeledes på Ridehesten som andre nævner, men har meldt fra da jeg ikke synes nogle af dem gav mig ret meget.

Men altså, så lige: Ridehesten koster nu 776kr. pr. år
    og Magasinet Hest kun koster 549 kr. pr. år smiley

• #11   11. aug 2010 Køber begge men kan bedst lidt Magasinet Hest. Min datter læser Ridehesten Junior.

Ellers kan jeg anbefale abonnement på EponaTV, hvis man gerne vil have adgang til seriøse artikler og videoer.

Lizet smiley

• #12   11. aug 2010 synes tit at Equipage har spændene overskrifter - men når jeg så læser artiklen synes jeg ikke rigtig overskriften hænger sammen med den?/:

• #13   11. aug 2010 Der er da godtnok delte meninger om de to blade kan jeg høre smiley

Jeg har selv haft abonnement på ridehesten junior for flere år siden, og det var da et rigtig hyggeligt blad med fine artikler, ved så ikke hvordan det er nu, for det er nok 15 år siden jeg havde det smiley

Ridehesten har jeg også haft abonnement på, men synes også der var alt for mange resultater, og så henvender det sig jo mest til DV-folk.

Equipage synes jeg som sagt skuffer en del. ...artiklerne er ikke så omfattende som jeg ønsker. Man får bare lidt basisviden, og så stopper enmet, lige som man har lyst til at læse mere om det. Og som sagt alt for mange reklamer osv.

Tror jeg vil prøve magasinet hest, lyder da til at mange af jer er tilfredse med det, go indholdet smiley

Kommentér på:
Equipage eller magasinet Hest?

Annonce