{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

spøjs adfærd {{forumTopicSubject}}

ved ikke rigtig hvad jeg ellers skulle kalde det.
Men i dag var jeg ihvertfald vidne til en meget spøjs adfærd, da jeg var ude og hjælpe en bekendt med hendes hest og trænning af den, vi trænnede fra jorden af og meget det med at følge efter og bakke og vige for pres.
Lige ved siden af ridebanen vi trænnede på er der en kæmpe fold med en masse af stedets heste stående, de stod og kiggede ivrigt efter, det var til tider lidt spooky med et så stort og interesseret "puplikum" men søde det var de da.
Det sjove kommer så da jeg skal til at å hjem af en lang sti lige op til folden, der følger alle hestene med, uden at overhælde mig, de gik alle lige op af hegnet lige bag mig ? meget mærkeligt tænkte jeg. Så jeg bakkede stille og roligt. misandte om de to forreste heste ikke også bakkede lige som jeg, resten vendte bare rundt og gik med mig.
-så nu besluttede jeg mig for at løbe, og sjovt nok igen hele flokken travede efter mig, uden at overhælde mig, da vi kom til foldens ende og jeg gik videre, gik jeg bare stille og roli afsted, indtil jeg hørte et vrinsk, jeg kiggede bagud og to af hesten fra flokken stod og stirrede efter mig ?
det var godt nok en spøjs oplevelse og adfærd, det har jeg aldrig prøvet før, men sjovt var det da

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
spøjs adfærd

Annonce