1.279 visninger
|
Oprettet:
Slette besked/ må ikke komme frem!!!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes at det er ok at man kan slette beskeder på ens salgssider hvis der kommer useriøse beskeder.
Men jeg syntes ikke at det er iorden at man sletter en besked fordi at der kommer en kommentar om at den vare man sælger kan købes langt billigere end det man har sat den til salg for.
Det skulle jo også være til gavn for andre .
Specielt en herinde der sælger et underlag som der er brugt til 500 kr, underlaget kan købes NYT til 350 kr.
Usmageligt.
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 6
Men sådan en besked sletter man kun fordi andre IKKE skal vide at det kan fåes biligere....
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
At folk de skal blande siger imø noget pjat. Der er ingen der tvinger folk til at købe noget.
Det mindste man kunne gøre var at skrive til folk privat!
Desuden er det imod sidens brugerbetingelser:
<f>4.4 Kommentarer i markedsannoncer
Kommentér kun en markedsannonce, såfremt du er interesseret. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket.
jul 2009
Syntes både køber/sælger skal tage ansvar - bare fordi at man sælger er man ikke fritaget.
Jeg har da selv prøvet at få fortalt at det kan købes billiger, så må man være så ærlig og sænke prisen
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 127 Svar: 2.048
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.007
Generelt skal man bare blande sig helt udenom folks annoncer hvis ikke man er interesseret i at købe varen.
Det er op til køber at undersøge om prisen for varen er en pris han/hun er villig til at give.
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.676
Og jeg bliver ogsp lidt irreteret over beskeder som bm, følger med. eller beskeder om prisen hvor folk ikke er interesseret. eller folk der skriver om man vil bytte, når der står klart og tydeligt at jeg kun bytter til nogle bestemte ting eller at man ikke bytter ..
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.676
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 128 Svar: 1.551
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Om sælgeren så prøver at fuske osv kommer ikke folk ved, som ikke er interesset i køb. Man kan sende sælgeren en privat besked omkring man syntes hans priser er sat for højt. men det vedkommer ikke annoncen.
Blot min mening.
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Fx har jeg set de gamacher jeg lige har købt brugt tilsalg herinde til 200 kr.. jeg gav 159 kr som nye.. men det første sted jeg så dem kostede de 280 kr, så hvis nu sælger har købt dem der og ikke aner de kan fåes andet sted til 159 kr så lyver hun jo ikke..
Hvis folk derimod køre på at snyde folk kan jeg blive lidt irriteret.. fx når folk køber de helt billige pap sadler og sælger dem herinde for 500-1000 kr mere end nypris som værende en god sadel hvor mange unge der ikke ved noget om sadler men bare vil have en billig sadel hopper på.. ja det kan godt "irritere" mig lidt..
Men fakta er at sådanne beskeder er forbudt i følge reglerne og det må man jo følge..
aug 2009
Følgere: 8 Svar: 45
Jeg har nu ikke ondt i bagdelen over dit salg - faktisk er jeg ligeglad, for folk søger vel på nettet før de køber brugt. Det gør jeg i hvert fald.
Som andre har nævnt, så er priserne forskellige mange steder - og nogen gange nedsættes priserne i butikkerne.
jul 2009
Man kan ikke gå efter at man for flere år siden gav en pris og så vil have næsten det samme som for mange år siden, eller jo det kan man nok med nogen ting men mange ting kan man ikke.
Det er sikkeret også derfor at de samme folk har de samme ting til salg hele tiden de er for dyre i forhold til brugsstand og år på bagen.
aug 2009
Følgere: 8 Svar: 45
Din 2 år gamle brugte sadel står jo stadig til 4500 kr selvom du nu har fået at vide den kan købes sprit ny for 3900 kr.
Du udråber andre som snydere, hvad er forskellen??
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Hvis hun kan få den solgt til 500 kr er det da ikke hende der er den dumme, men den der betaler overpris for det..
En vare er ikke mere værd end hvad køber vil give
Slette besked/ må ikke komme frem!!!!!