1.036 visninger
|
Oprettet:
Har I oplevet trafikuhel? {{forumTopicSubject}}
Ja - Ridehesten Junior søger historier om trafikuheld med ryttere inde på deres hjemmeside, og så kom jeg lige til at tænke på, om der er nogle af jer, der har oplevet det?
Jeg har engan oplevet, at jeg kom ridende og så et trafikuheld, men jeg var ikke selv indblandet i det.
jun 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 4 Emner: 48 Svar: 116
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Men jeg har oplevet en kvinde kørte ind i mit baghjul da jeg cyklede over et kryds hvor hun havde vigepligt..
Damen havde ikke set mig og var mere chokket end jeg var, og tilbød at kører mig hjem
Så har jeg været i en ene ulykke da jeg var på vej på katteudstilling, hvor jeg var uopmærksom og kom til at slingere og "valgte" at kører ind i midterautoværnet.. Bilen var total skadet og kom ikke ud at køre rigen.. Mig og katten havde det fint, og vi havde en dejlig weekend i Grenaa og jeg fik en kører lejlighed hjem
Og så har jeg for nyligt oplevet chikanekørsel, hvor mig og min datter var på vej hjem, pludselig er der en der kører helt op i bagenden på os, selvom jeg kører præsis det man må (jeg kørte efter GPS) pludselig laver han en hassaderet overhaling og sætter farten meget ned, hvorefter jeg overhaler, imens jeg overhaler kører han ud imod mig. jeg kører igen med den tilladte hastighed, hvorefter han igen overhaler og da vi når et helle anlæg laver han en hård opbremsning så jeg ikke kan gøre andet end at kører ind i bagenden på ham, hvorefter han flygter fra stedet..
Han er nu efterlyst af politiet, og bilen kunne heldigvis repereres, både min datter og jeg har det fint
maj 2009
Følger: 44 Følgere: 44 Emner: 95 Svar: 412
jun 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 4 Emner: 48 Svar: 116
MichelleMaria S: Tænkte hvor der er heste indblandet.
maj 2009
Følger: 44 Følgere: 44 Emner: 95 Svar: 412
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
lastbil chaufføren ser det, men kører videre.
da hesten kommer på benene igen løber den skræmt ssin vej mod motovejen. den bliver dog fanget af en buschauffør, der har stoppet sin bus, fuld af mennesker.
han fanger krikken, finder mig, ringer efter ambulance og politi, og bliver ved mig til jeg er hentet.
2 damer fra bussen bliver ved hesten til politiet kommer og overtager den.
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.541
apr 2009
Følger: 27 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 242
Alle vores ponyer blev skrækslagne ved at bussen klemte os inde på den møde og de forsøgte at flygte.
Jeg gik bagerst med min og hun nåede at bakke voldsomt, men kom desværre ud foran bussen hvor han kørte ind i hende og jeg blev slynget hen ad asfalten så jeg lå kun 1 meter fra bussen forhjul (!!).
Min pony blev ramt lige i bagparten så hun nær havde sat sig, men hun kom heldigivs uskadt fra ulykken.
Det blev anmeldt til politet, og chaufførens eneste undskyldning var at han havde en tidsplan han skulle overholde...!
Så hans tidsplan var vigtigere end tre små piger og deres ponyer...man kan undre sig.
aug 2006
Følger: 59 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 5
En dag dag jeg havde været til undervisning og var på vej hjem. Var der en kvinde som ventede på at dreje til venstre, og hun ventede selvfølgelig på at vi kørte (vi kørte i den modsatte side af hvad kun kørte i) Og Bag ved hende var det så en som kørte op i hende. Og hun kørte op i os, så vi endte ude i grøften med hestetrailer og det hele. Så vi har været utrolig heldige at min pony ikke fik andre skader end at en kiropraktor kunne ordne det
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 413 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.541
jul 2008
Følger: 118 Følgere: 102 Heste: 5 Emner: 62 Svar: 152
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
Jeg har engang måtte køre ud til en veninde og hjælpe hende da der var en hest der løb fra hende og blev kørt ned (måtte aflives) det var godt nok et ubehageligt syn at se den hest!
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 1.164
Min mors veninde har, hun skridtede gennem en lille by, vi skal gennem for at komme ud på rideskolen.. En bil kom for tæt på og skræmte hesten, der sprang ud foran bilen og begge fløj hen over taget på bilen, der skete dog ikke noget med nogle.. udover en masse kiropraktor..
maj 2007
Følger: 64 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 109 Svar: 812
Har I oplevet trafikuhel?