{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Har I oplevet trafikuhel? {{forumTopicSubject}}

Ja - Ridehesten Junior søger historier om trafikuheld med ryttere inde på deres hjemmeside, og så kom jeg lige til at tænke på, om der er nogle af jer, der har oplevet det?

Jeg har engan oplevet, at jeg kom ridende og så et trafikuheld, men jeg var ikke selv indblandet i det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har I oplevet trafikuhel?
  • #1   23. jul 2010 *Trafikuheld i overskriften...

• #2   23. jul 2010 Ikke fra hest smiley

Men jeg har oplevet en kvinde kørte ind i mit baghjul da jeg cyklede over et kryds hvor hun havde vigepligt..

Damen havde ikke set mig og var mere chokket end jeg var, og tilbød at kører mig hjem smiley

Så har jeg været i en ene ulykke da jeg var på vej på katteudstilling, hvor jeg var uopmærksom og kom til at slingere og "valgte" at kører ind i midterautoværnet.. Bilen var total skadet og kom ikke ud at køre rigen.. Mig og katten havde det fint, og vi havde en dejlig weekend i Grenaa og jeg fik en kører lejlighed hjem smiley

Og så har jeg for nyligt oplevet chikanekørsel, hvor mig og min datter var på vej hjem, pludselig er der en der kører helt op i bagenden på os, selvom jeg kører præsis det man må (jeg kørte efter GPS) pludselig laver han en hassaderet overhaling og sætter farten meget ned, hvorefter jeg overhaler, imens jeg overhaler kører han ud imod mig. jeg kører igen med den tilladte hastighed, hvorefter han igen overhaler og da vi når et helle anlæg laver han en hård opbremsning så jeg ikke kan gøre andet end at kører ind i bagenden på ham, hvorefter han flygter fra stedet..

Han er nu efterlyst af politiet, og bilen kunne heldigvis repereres, både min datter og jeg har det fint smiley

• #3   23. jul 2010 altså trafikuheld hvor man så det fra hest eller hvor der var hest indblandet eller bare disideret(staves) trafikuheld hvor der ikke behøves at være hest indblandet

• #4   23. jul 2010 Fjordlænderen: Kæft mand det er frækt, det sidste dér! Hader sådan noget...

MichelleMaria S: Tænkte hvor der er heste indblandet.

• #5   23. jul 2010 nå okay så har jeg ikke nogen havde kun tre andre

• #6   23. jul 2010 Kender en hvis hest løb igennem indhegningen / kender faktisk flere) hvor hestene er blevet aflivet på stedet på grund af brækket ben og andre skader...

• #7   23. jul 2010 hestene er blevet påkørt af biler, hvis mit indlæg ikke lige gav mening ;D

• #8   23. jul 2010 jeg kom en gang ridende i karlslunde, på rimlig bred vej med gode brede græs rabatter. der kommer en lastbil i mod mig i høj fart, og hesten begynder at danse. jeg signalere til chaufføren at han skal sætte farten ned, hans reaktion er at presse, sit kompresser horn i bund. min hest sætter nu i galop.jeg får ham standset og han står og tripper, lige på kanten af en grøft, sæbnen vi så at der flyvr en fulg op fra grøften, og hesten stejler og vi falder baglæns i grøften.
    lastbil chaufføren ser det, men kører videre.

da hesten kommer på benene igen løber den skræmt ssin vej mod motovejen. den bliver dog fanget af en buschauffør, der har stoppet sin bus, fuld af mennesker.
    han fanger krikken, finder mig, ringer efter ambulance og politi, og bliver ved mig til jeg er hentet.
    2 damer fra bussen bliver ved hesten til politiet kommer og overtager den.

• #9   23. jul 2010 Ja, jeg har været i et traffikuheld med hesten (;

• #10   23. jul 2010 Da jeg var barn, hentede mine veninder og jeg vores ponyer fra marken. På vej igennem landsbyen, møder vi en bus. Han vælger at klemme os inde imellem et hus (som ligger meget tæt på vejen) fordi han møder en modkørende bil. Han kunne have valgt at stoppe bussen eftersom der ikke var plads til os alle, men han valgte at fortsætte med at køre.
    Alle vores ponyer blev skrækslagne ved at bussen klemte os inde på den møde og de forsøgte at flygte.
    Jeg gik bagerst med min og hun nåede at bakke voldsomt, men kom desværre ud foran bussen hvor han kørte ind i hende og jeg blev slynget hen ad asfalten så jeg lå kun 1 meter fra bussen forhjul (!!).
    Min pony blev ramt lige i bagparten så hun nær havde sat sig, men hun kom heldigivs uskadt fra ulykken.
    Det blev anmeldt til politet, og chaufførens eneste undskyldning var at han havde en tidsplan han skulle overholde...!
    Så hans tidsplan var vigtigere end tre små piger og deres ponyer...man kan undre sig.

• #11   23. jul 2010 Det har jeg smiley
    En dag dag jeg havde været til undervisning og var på vej hjem. Var der en kvinde som ventede på at dreje til venstre, og hun ventede selvfølgelig på at vi kørte (vi kørte i den modsatte side af hvad kun kørte i) Og Bag ved hende var det så en som kørte op i hende. Og hun kørte op i os, så vi endte ude i grøften med hestetrailer og det hele. Så vi har været utrolig heldige at min pony ikke fik andre skader end at en kiropraktor kunne ordne det smiley

• #12   23. jul 2010 nej, men der er en herinde, jeg ved ikek hvor glad hun er for at snakke om det, men hendes pony bev aflivet på stedt på motorvejen, da den blev kastet ud af traileren.

• #14   23. jul 2010 Jeg var ude og ride med min kusine en vinter, da en lastbil kører op i røven af hestene vil gætte at han var 2 meter bag dem. Han dyttede helt vildt, og gassede op og ned. Hestene blev selvfølgelig bange. Hesten jeg red på begyndte at stejle og bukke helt vildt på vejen. Herefter fortsatte hesten udover en mark, og jeg havde til sidst ikke flere kræfter, så jeg blev slynget af. Lastbilchaufføren kørte videre, uden at tjekke hvordan jeg havde det. Marken var frossen.

• #15   23. jul 2010 jeg kender en hest fra eb klub hendes hest var slubet ud af dens trækketov og så løb den ud på en kæmpestor vej så blev den kørt ned og den rejste sig op og løb vidre den var redselslagene og da den var løbet en stykke nåde den til lufthavnen den hoppede over hegnet og en bil fra lufthavnen kom sussene og den ramte hesten ligge i hovedet halvdelen af pandehudet var flækket af så han skulle syges det var frykkeligt men den bliver redet nu og er fuldt kommet over trafik uheldet:)

• #16   23. jul 2010 Kun uden hest, jeg kørte over for grønt i et stort kryds, så kom der en fra den anden vej meget hurtigt over for rødt lys og der var jeg så.

Jeg har engang måtte køre ud til en veninde og hjælpe hende da der var en hest der løb fra hende og blev kørt ned (måtte aflives) det var godt nok et ubehageligt syn at se den hest!

• #17   23. jul 2010 Har ikke oplevet det med biler, men med køer.

Min mors veninde har, hun skridtede gennem en lille by, vi skal gennem for at komme ud på rideskolen.. En bil kom for tæt på og skræmte hesten, der sprang ud foran bilen og begge fløj hen over taget på bilen, der skete dog ikke noget med nogle.. udover en masse kiropraktor..

• #18   23. jul 2010 jeg har været indblandet i et voldsomt et smiley

Kommentér på:
Har I oplevet trafikuhel?

Annonce