{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Måske solgt :-( {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo sat min dejlige hoppe til salg - Golden Destiny.
Der har så været nogle oppe og prøve hende fra Lemvig. De ku rigtig godt li hende.
Så hvis Dr. Dyr godkender hende på fredag er hun solgt.
Dem som gerne vil købe hende skal ha hende til og stå på Stutteri Klosterheden v/Margit Ørum. Det er også Margit der skal godkende hende!
Det er en meget underlig følelse jeg går rundt med lige for tiden. Har haft Golden i knap 8 år.
Vi har lært utroligt meget af hinanden.
Jeg elsker hende meget højt og det er også derfor jeg sælger hende. Har ikke så meget tid og økonomi til 2 heste. Og da Golden har nået sit toppunkt valgte jeg at hvis jeg nu kunne finde en rigtig sød person som evt ku tænke sig og starte lidt småstævner på hende ville det være super.
Dem som var og kigge virker rigtig flinke. Så nu må jeg bare krydse fingre for at det går.
Selvfølgelig vil jeg græde mine øjne tom for tårer! Men jeg må heldigvis besøge hende ligeså tit jeg vil c",)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske solgt :-(
  • #1   28. mar 2006 Nå, okay. Det er da dejligt du kan besøge den!

• #2   28. mar 2006 kan godt følge dig. går også og tænker meget lige for tiden. Diamond bliver nok også solgt når jeg har redet mit pony år ud. kan bare ikke venne mig til tanken om, at han ikke er der mere. men håberogså når han bliver solgt, at jeg må besøge ham. <33 Hvis jeg overhovedet tager mig sammen til det. skal selvf. have en anden hest. men det er stadigvæk underligt, at den pony som jeg selv har gjordt ridevant (med en veninde), nusset og snakket med siden han var 2 år lige pludselig ikke er der mere.

-men har heldig vis små 2 år endnu. smiley og når lige at få ham med på efterskole. det er jeg meget glad for. smiley jeg elsker den hest, så det ikke kan beskrives. det bliver mærkeligt .

men håber selvf. for dig, at det kommer til at gå godt med din tøs

• #3   28. mar 2006 Ja det er super dejligt jeg kan og må besøge hende. Men det blir nok ikke så tit. Der lidt langt til Lemvig.. c",)

• #5   29. mar 2006 Line.. hehe ja det tænkte jeg nok du ville!

Kommentér på:
Måske solgt :-(

Annonce