foling i nat? foling i nat?
hej
Ahorns Calista er vist ved at fole, hvis det ikke bare er plukveer, men det ser lovende ud, kan slet ikke vente, kommer vist ikke til at sove meget i nat.
Den anden dag så vi jo julie fole, midt på eftermiddagen, det er altid en kanon god oplevelse, men kun kan blive så glad i hjerter over, andre der har en kommentar, eller måske også venter føl i nat, så kan vi jo holde hinanden vågne
Anita
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 178 Svar: 1.137
Uhh man kommer helt til at savne alt det der med føl og foling.
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.028
Selvfølgelig forsørger jeg at se det, men hvis man forstyrer for tidligt i forløbet, kan hoppen stoppe fødslen, hvis det er på et tidligt stadium, hvilket skyldes deres instinkter fra vildhestene, men mine er nu så tryk ved mig at jeg som regel gerne må være med, men venter lige til jeg er sikker på det er i gang, så lister jeg ud igen.
har jo efterhånden set mange folinger, på godt og ondt, men er altid lige spændt, såå ingen søvn til mig i nat.
Anita
dec 2004
kan godt forstå du savner det, det er en helt vild dejlig oplevelse, den anden da da julle folede, havde vi en voksen kvinde på besøg, der er vandt til heste, hun fik så strålene øjne, efter hun havde set folingen, at det var en fryd at se på, det er så livsbekræftene, mere end meget andet, og man kan slet ikke tørre smilet af igen, medmindre selvfølgelig noget går galt, 7-9-13 det håber jeg ikke
Anita
dec 2004
mærkeligt bruger navn
skal nok fortælle hvad der sker, om det så bliver i dag, eller om det kun er pluk veer, er svært at sige i nu, men byd da føllet velkommen når det bliver oprettet
Anita
jul 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 46 Svar: 377
Jeg sad hele natten udenfor for at se da Helena folede sidste år. (: det er en skøn oplevelse.
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 27
mar 2005
Følger: 67 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 564 Svar: 3.624
Min hest skal fole omkring 5/6 ..
Så glæder mig rigtig meget..
foling i nat?