393 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

foling i nat? foling i nat?

hej
Ahorns Calista er vist ved at fole, hvis det ikke bare er plukveer, men det ser lovende ud, kan slet ikke vente, kommer vist ikke til at sove meget i nat.
Den anden dag så vi jo julie fole, midt på eftermiddagen, det er altid en kanon god oplevelse, men kun kan blive så glad i hjerter over, andre der har en kommentar, eller måske også venter føl i nat, så kan vi jo holde hinanden vågne smiley
Anita

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foling i nat?
  • #1   27. mar 2006 Ej hvor er det spændende.
    Uhh man kommer helt til at savne alt det der med føl og foling.

• #2   27. mar 2006 Hej Anette
    Selvfølgelig forsørger jeg at se det, men hvis man forstyrer for tidligt i forløbet, kan hoppen stoppe fødslen, hvis det er på et tidligt stadium, hvilket skyldes deres instinkter fra vildhestene, men mine er nu så tryk ved mig at jeg som regel gerne må være med, men venter lige til jeg er sikker på det er i gang, så lister jeg ud igen.
    har jo efterhånden set mange folinger, på godt og ondt, men er altid lige spændt, såå ingen søvn til mig i nat.
    Anita

• #3   27. mar 2006 B1
    kan godt forstå du savner det, det er en helt vild dejlig oplevelse, den anden da da julle folede, havde vi en voksen kvinde på besøg, der er vandt til heste, hun fik så strålene øjne, efter hun havde set folingen, at det var en fryd at se på, det er så livsbekræftene, mere end meget andet, og man kan slet ikke tørre smilet af igen, medmindre selvfølgelig noget går galt, 7-9-13 det håber jeg ikke
    Anita

• #4   27. mar 2006 agent FP
    mærkeligt bruger navn smiley
    skal nok fortælle hvad der sker, om det så bliver i dag, eller om det kun er pluk veer, er svært at sige i nu, men byd da føllet velkommen når det bliver oprettet smiley
    Anita

• #5   27. mar 2006 Årh . Gid det var mig.

Jeg sad hele natten udenfor for at se da Helena folede sidste år. (: det er en skøn oplevelse.

• #6   27. mar 2006 Så heldig du er:) Det er så koslig med føll:) Har føll selv, men hun er nå solgt.. kommer til å savne henne<3

• #7   28. mar 2006 Uh ha.
    Min hest skal fole omkring 5/6 ..
    Så glæder mig rigtig meget..

Kommentér på:
foling i nat?

Annonce