{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

hoste under ridning? {{forumTopicSubject}}

hej HG'er

jeg har nu haft min skønne pony hoppe i lidt over 1 måned, og hun er ved at komme i form igen, og er meget arbejdsvillig, grænsende til arbejdsliderlig ;D

men der er dukket et problem op under ridningen. hun er begyndt at hoste når jeg rider hende. det mærkelige er at hun KUN hoster når hun er varmet godt op, altså hen imod slutningen af en ride time. hun hoster 3 - 4 gange og så er det overstået... hun virker ikke påvirket af det, sænker ikke farten i hverken trav eller galop. når hun har hostet færdig samler hun sig af sig slev igen, og arbejder videre som om intet er sket.

det undre mig at det kun er i denne sammenhæng at hun hoster. hun har aldrig hostet på stald, i boksen(står på halm) på jordfolden eller lignende. jeg har overvejet om det kan være støv allegi, og hun står pt i en ude boks så der altid er frisk luft. men det har ikke ændret noget...

det skal lige siges at hendes næse ikke løber, og hun piver ikke når hun trækker vejret, og er ikke besværet på nogen måde. man kan ikke mærke på hende når hun skal til at hoste, det kommer bare ud af den blå luft...

hvad tror i det kan være, og har i evt oplevet noget lignede?

på forhånd tak.

Lena og Beauty

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hoste under ridning?
Kommentér på:
hoste under ridning?

Annonce