16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Snart fred i stalden. {{forumTopicSubject}}
Det er hvad vi håber der kommer.
Ihvertfald så flytter et par af dem inden fra den anden stald, vist i denne weekend...
Og vi er en del der ser frem til det, for det man snart har måtte finde sig i fra disses side er i overkanten...
Må indrømme at jeg er træt af gang på gang at skulle fjerne lort i udmugningsanlægget hver gang jeg skal muge ud, fordi de bare har efterladt det stoppet helt til... Noget jeg slet ikke må på grund rygproblemer
Sidst droppede jeg det helt, og stilte trillebøren...
Den ene dag fejede jeg stalden, og så var der nogen der bar havde smidt halm ned fra loftet, og så havde man lige "glemt" at feje efter sig
Min veninde er også ret træt, da hun står inde i den stald, for der ligner altid en svinesti... Og ude i "brugerset" ligger der tit alt muligt bras og flyder, som man skal kæmpe sig igennem, for at komme hen til håndvasken
En ting er dog godt med sikkerhed... Og det er at der kommer til at være knap så mange heste på foldene som er ret medtaget efter den lange vinter
jan 2005
Følger: 68 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 726
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
mar 2005
Følger: 139 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 212 Svar: 1.505
Det er selvf okey at glemme noget i ny og næ . men hvis det sker for tit . går det hen og bliver irriterende .
Man er jo trods alt ude ved hesten for at hygge sig hehe
mar 2004
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 124
feb 2005
Følger: 148 Følgere: 129 Heste: 8 Emner: 221 Svar: 1.946
Vi har en hest og en pony opstaldet i store bokse, med det bedste foder, strøning, wraphø, ud-og indlukning fra fold.
Dem der har hestene giver 500 om måneden, og behøver kun at komme og strigle og ride.
Når de så har været her og haft hesten bundet på staldgangen, så ligger der hestepærer, hår, hø og skidt på gulvet bagefter.
Så kan man lige feje stalden een gang til :o(
Snart fred i stalden.