{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Snart fred i stalden. {{forumTopicSubject}}

Det er hvad vi håber der kommer.

Ihvertfald så flytter et par af dem inden fra den anden stald, vist i denne weekend...

Og vi er en del der ser frem til det, for det man snart har måtte finde sig i fra disses side er i overkanten...

Må indrømme at jeg er træt af gang på gang at skulle fjerne lort i udmugningsanlægget hver gang jeg skal muge ud, fordi de bare har efterladt det stoppet helt til... Noget jeg slet ikke må på grund rygproblemer smiley

Sidst droppede jeg det helt, og stilte trillebøren...

Den ene dag fejede jeg stalden, og så var der nogen der bar havde smidt halm ned fra loftet, og så havde man lige "glemt" at feje efter sig smiley

Min veninde er også ret træt, da hun står inde i den stald, for der ligner altid en svinesti... Og ude i "brugerset" ligger der tit alt muligt bras og flyder, som man skal kæmpe sig igennem, for at komme hen til håndvasken smiley

En ting er dog godt med sikkerhed... Og det er at der kommer til at være knap så mange heste på foldene som er ret medtaget efter den lange vinter smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snart fred i stalden.
  • #1   24. mar 2006 Har i ikk sagt noget til dem?

• #2   24. mar 2006 Jo da... men man taler åbenbart for døve øre 8-)

• #3   24. mar 2006 årha . hvor træls . Der er virkelig ikke noget værre end når man skal ryde op efter andre .

Det er selvf okey at glemme noget i ny og næ . men hvis det sker for tit . går det hen og bliver irriterende .
    Man er jo trods alt ude ved hesten for at hygge sig smiley hehe

• Mig !
    Mig ! Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 124
    #4   24. mar 2006 Vi har samme problem, borset fra det er ejerne i stalden der sviner. Og de forventer jo der er pænt i stalden, og det bliver der kun hvis vi andre rydder op efter dem. De har deres heste lige ved siden af mine, så hver dag når jeg kommer ligger der halm foran mine bokse så det ligner det er mig der ikke fejer. Og så har de endda bagtalt mig og sagt jeg ikke fejer! Jeg fejer ALTID! Det er da netop dem selv der ikke kan finde ud af hvad en kost skal bruges til.

• #5   24. mar 2006 Har samme problem. Min mand og jeg fejer vores stald (som er MEGA stor) hver dag, uanset hvor meget der trænger.

Vi har en hest og en pony opstaldet i store bokse, med det bedste foder, strøning, wraphø, ud-og indlukning fra fold.
    Dem der har hestene giver 500 om måneden, og behøver kun at komme og strigle og ride.
    Når de så har været her og haft hesten bundet på staldgangen, så ligger der hestepærer, hår, hø og skidt på gulvet bagefter.

Så kan man lige feje stalden een gang til :o(

Kommentér på:
Snart fred i stalden.

Annonce