Hvil i fred, min elskede :'( {{forumTopicSubject}}
Åh gud, hvor er det hårdt at miste en man holder af Min elskede hoppe Fiona får i øjeblikket fred efter en hektisk aften med voldsom kolik, som hun ikke klarede sig igennem. Ved ikke hvorfor jeg opretter dette indlæg... nok mest for at få lettet mit hjerte.
Hvornår holder mit uheld op Er så trist og sidder bare og græder mine øjne ud. For dem, som ikke kender mig, kan jeg sige at jeg har mistet fem heste på tre år. To med ben problemer, en med blodprop, en som gik i koma og nu en med kolik. Er så trist at jeg ikke orker noget som helst Og tør snart ikke anskaffe mig en hest mere, når jeg ved de bare bliver taget fra mig igen og er så småt begyndt at bebrejde mig selv
Synes desuden at alle heste for tiden enten bliver skadet eller aflivet, og føler med alle hesteejere, som har oplevet dette. Så elsk jeres hest, mens I har muligheden for det, for i morgen er det måske forbi
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 576
Stort trøstekram fra mig...
Føler med dig, kan desværre ikke fortælle dig hvornår dine uheld holder op, men tror på at vi er nogle mennesker der skal udsættes for nogle svære prøvelser i livet, du må ikke gi´ op, ved godt det er hårdt for dig med alle de heste du har mistet, og at det er nemt at sige, men det der ikke slår dig ihjeld, gør dig skærk...
Græd og giv slip og når sorgen er lættet ser livet en smule letter ud, selvom der stadig vil være dage hvor det er mere hårdt end andre...
Tanker til dig...
Dorthe
maj 2005
Følger: 335 Følgere: 592 Heste: 24 Emner: 116 Svar: 1.615
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 60 Svar: 875
Hvor er det synd for dig! ..
Det er ubeskriveligt at miste en hest, og så 5 på så kort tid.
Stakkels stakkels dig!
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 592
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 576
Selv tak.. Jeg er selv en af dem, så jeg har slet ikke svært ved at sætte mig ind i hvad du føler...
Det er helt normalt at man ønsker at det snart må få en ende og at der skal ske noget godt, men jeg er sikker på at du har ret i at det er det der er med til at gøre os til et fuldkomment menneske...
Gu f..... er det hårdt og det river en fuldstændig i stykker...
Ønsker det bedste for dig i din fremtid...
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 76
åhhh så synd for dig. kæmpe trøstekram herfra.
maj 2005
helene S: Lyder som en rigtig god ide du har gang i. Ville ønske jeg selv var begyndt på det noget før, men det kom desværre meget pludseligt. Og kan godt forstå at du prøver at forberede dig på det, men du må endelig ikke gå og tænke i de baner, for så glemmer man at leve, mens man har chancen og lader frygten overtage. Men forstår dig nu udemærket godt :')
Dorthe Bau P: Mange tak skal du have. Rart med en som forstår :')
maj 2005
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
Jeg ved hvordan det er at miste, og kan lige forestille mig hvor forfærdeligt det må være med 5 på så kort tid ..
maj 2005
sep 2007
Følger: 35 Følgere: 31 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 17
Det er barsk og uretfærdigt, og noget af det værste man kam tænke sig, men husk : du var den heldige der fik lov til at opleve glæden ved at eje netop dine dejlige heste. Giv dig tid til at sørge, og græd de tårer du har brug for, det er så trist at miste, men giv aldrig op. Du bliver glad igen.
R.I.P
mar 2005
Følger: 186 Følgere: 181 Heste: 11 Emner: 126 Svar: 2.320
Jeg ved sku at du kun vil dine heste det bedste, og at de har betydet utrolig meget for dig.
Men hvor er det dog synd for dig og slet ikke fair, det uheld kan da snart ikke blive ved længere, det fortjener du virkelig ikke..
håber virkelig tingene snart vender for dig ..
selvom du desværre ikke får nogen af de dejlige heste tilbage, men hvis der ville komme lidt held, kunne du da i det mindste se fremad og huske på alle de fantastiske minder du har med dem, og få en masse gode timer med følle ..
Har virkelig forståelse for det, men kæmp videre, det må sku snart være slut med uheld for dig !
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 111
Et rigtig stort kram herfra. Jeg har også selv prøvet det et par gange.
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
det er forfærdeligt.. og håber at dit uheld vender igen.
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
Og nu ved jeg ikke hvordan du hånterer den slags, eller hvor betydningsfuld hun var for dig, men jeg vil bare sige at "tro ikke det går over hurtigt"..
Det er smertefuldt, og påvirker en hver eneste dag ..
Der er gået 4 måneder siden for mig, og jeg er overhovedet ikke videre endnu.
Det eneste jeg vil sige du må tænke på er, at hun er et bedre sted nu, for jorden her er ikke meget værd.
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 5
mange trøsteknus
Hvil i fred, min elskede :'(