189 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

ahhhhhh ahhhhhh

er så træt af folk der ikke kan tåle at få under 7,, et eksempel jeg giver en 4 på grund af at man ikke kan bedømme hesten på de 2 billeder og så kommer jeg til at skrive hun istedet for han. nå ja så går en eller anden tøs ind , ved ikke helt om det var den samme, men giver mig et, og begynder og sige noget pis med , at jeg skal sætte de spring et par huller op før jeg skal sige noget, men hallo hvis hun nu læste beskrivelsen ville hun se at han har sprunget 60 cm hvilket ikke er dårligt da at han aldrig havde sprunget før da vi fik ham den 13 april 2004.. er simpelthen så træt af det, er det kun mig

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ahhhhhh
  • #1   6. jul 2004 har lige været inde og kigge det er ikke den samme ejer , kunne hun ikke bare blande sig udenom ;(

• #2   6. jul 2004 Jo, sys også at man ikke bør være skuffet ved mindre en 7.. Jeg plejer kun at give 5+7 for alle heste er jo skønne... Hvad skulle der være galt i at springe lave spring?? man skal jo starte et sted, ikk...?

• #6   6. jul 2004 uha.. Sådan noed er træls.. :S

- Det med springene.. Som anne sagde.. Man skal jo starte et sted. Det har hun fuldstændig ret i. smiley Jeg er da os ligeglad med hva fok springer eller hvor højt. Bare de føler sig tilpas og det samme med hesten/ponyen. Så er det jo fint. Zürich kan jo sagtens springe højre end det vi starter til stævner og det der, men jeg vil ikke springe højre, da jeg ikke føler mig 100 % sikker på at det er "det bedste" så vil hellere have rigtig fat på dressuren, og når vi så føler os klar, kan vi begynde at bevæge os opad i højden i spring. smiley Bedre at føle sig sikker. Det er jo også lige meget hvor højt man springer. Om det bare er en bom eller hva det er.!? Det kan andre da være ligeglade med.?! Men jah jah..

Hader os når folk er sådan..
    - Jeg har altid sys at man ikke kan give 1 taller, da INGEN heste kan være grimme. Måske knap så kønne, men aldrig grim. Der er alligevel altid nogle der sys at ens hest er dejlig. smiley

Det var lii lidt fra mig.. smiley smiley hehe..

• #7   6. jul 2004 Så jeg undgår brok gir jeg for det meste ikk nogen karkter hvis jeg sys den skal have mindre end 5!!
    Det kan også være sårn hvis man gir 4 eller 5 så gir den anden en karkter laver hvis de ik sys om det! og hvis man gir 7 gør de for det meste os!!
    Sårn har jeg i hvert fald været ude for!

• #8   6. jul 2004 Jeg har det på præcis samme måde... Giver kun hvis hesten skal have 5 el. 7, så er alle jo glade. Ved godt det ikke helt er mmeningen med det her karakter-halløj, men skidt

• #9   7. jul 2004 ja det er også det. altså jeg skrev overhovedet ikke noget grimt til ejeren, bare at jeg syntes hun skulle have nogle nye billeder, for hun havde kun to så man kunne ikke bedømme den, og så vil karekteren med garenti ryge op, det er da ikke provokerende... og ja jeg vil da ikke presse klaus til at springe højere når han ikke kan

Kommentér på:
ahhhhhh

Annonce