Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mug.
  • #1   3. jun 2010 Jeg opdagede det da det var nået til koden.. Men ved ikke hvor hurtigt det spredes..8)

• #2   3. jun 2010 jeg har set det helt op til lysken, men det sker sjældent... det breder sig så længe man ikke gør noget ved det...

• #3   3. jun 2010 Jeg har engang fået at vide at hvis hesten får det over hele kroppen kan den dø af det.. Er det rigtigt eller bare en skrøne..?

• #4   3. jun 2010 tror ikke de ligefrem de kan dø af det, men har de meget på benene kan de hæve op og blive temmelig halte

• #5   3. jun 2010 Det er fordi at jeg her for 2 dage siden var ude ved Sputnik, og idag ringede en fra gården og snakkede om at sputnik havde fået en masse sår op ad benene, så da jeg tog derud, fastslog jeg med det samme at det var mug. Problemer ar bare at der langt fra er fugtigt på deres mark. Ingen fugtige steder overhovedet. Hun har fået det helt op til lysken hvilket jeg ikke forstår.. det er kommet på alle 4 i løbet af 1 dag.

• #6   3. jun 2010 Hvis man ikke gør noget ved det, vil det selvfølgelig sprede sig længere op ad benet, og hesten bliver generet og øm af det..

Nogle heste kan også få det rundt omkring på kroppen/ryggen og sågar i hovedet..

Så det er bare at komme igang med at vaske/smøre ligeså snart man opdager noget smiley

• #7   3. jun 2010 Julie .

Vi har en palominohoppe, der er utrolig sart - og hun døjer rigtig meget med mug, rundt omkring på hele kroppen ( også ved lysken ).

Hun er mest plaget af det på denne årstid, så det er sikkert det samme problem din har.

• #8   3. jun 2010 Carina P

Vores hoppe døjer med det du beskriver.. Jeg ved ikke om det er mug eller pga insekterne smiley

• #9   3. jun 2010 Nej det har du jo sådan set ret i smiley
    De kan gøre meget skade, de små sataner...

Kommentér på:
Mug.

Annonce