Tænker i mon over det? {{forumTopicSubject}}
Jeg kan se at oftes når hoppeejer kigger efter hingst herinde, er det spørgsmål som:
Har den avlet med den "race"? Bedsteforældre? , hvordan afkom ser ud osv... Det er også fint nok, MEN der ikke nogen der spørger til hvordan forholdene er hvor hingsten bedækker.... ???
Eller om personen som har hingsten, har erfaring med at håndtere en bedækning???,
for selfølgelig i de fleste tilfælde finder hingsten nok ud af hvad han skal med den "lille fyr" :0)
Jeg undre mig bare for jeg betalte en høj pris sidste år, ved ikke at tjekke stedet først og mistede min barockpinto hoppe da hun var til hingst. Så måske nogen der har det som mig "at stedet også er RIGTIGT vigtigt ved bedækning" -Uden hoppe ingen føl !
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 55 Heste: 7 Emner: 23 Svar: 320
BELS: ja proff steder er nok værd at overveje. Nogle har bare en annonce med bedækning af deres hingst for at tjene lidt ekstra men det er et KÆMPE ansvar man tager for andres hopper- Jeg fik desværre intet betalt.
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 9 Svar: 794
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 9 Svar: 794
Dermed ikke sagt at det ikke er synd for din hoppe, for det er bestemt ikke det man regner med sker- uanset hvor man aflevere dem.
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 55 Heste: 7 Emner: 23 Svar: 320
Pengene var vist det vigtigste for dem, hvilket jeg tror det er en del steder.
Havde været der med en frieser hoppe tidligt på foråret og der var der kun hende. Jeg "så" ikke alt det som endte med to døde heste på stedet og vidste heller ikke hestene var uden opsyn.
Tænker i mon over det?