Blogger
28. aug 2004 Følger: 229 Følgere: 1405 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.588
Tænker i på HVORDAN den er trænet? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Nu sad jeg lige og snakkede med en af mine veninder og vi stussede over en tanke.
Når i ser en dygtig træner der f.eks laver tricks, i ser en hvor hesten kan stejle/ligge, kan spanske skridt, går super flot i dressuren osv osv.
Tænker i bare."Nøj hvor imponerende" eller tænker i på hvordan det mon er trænet frem? Det er vel ikke flot at en hest kan stejle hvis træningen bag billedet siger at træneren slår hesten over benene, eller hvis man binder hestens ben ind for at lære den at ligge?Hvis hesten altid saves i munden for at gå pæn dressur men at det ikke kan ses på billederne?
Tager i bare stilling til at det er flot og roser træneren for det hesten kan eller tænker i på hvordan træningen er kommet frem? Af og til ser jeg nemlig trænere herinde få ros hvor jeg f.eks tænker:"Ja ja, men de har jo ikke set HVORDAN han/hun faktisk gør for at få hesten til et, såv ville de nok ikke sige sådan".
Hvad tænker i?
dec 2009
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 11 Svar: 328
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.327
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 211
Jeg har fået meget mere viden omkring forskellige måder at træne på, og jeg har lært mig selv og mine egne grænser at kende en del mere.
Så jeg tænker da meget over det, og jeg har også nemt ved at blive forarget, især når jeg ser børn være hårde ved deres heste..
Tænker i på HVORDAN den er trænet?