{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Jeg har forsømt min plag :( {{forumTopicSubject}}

Og jeg har det godt nok ufattelig dårligt med det!

Jeg har været igennem en ret ubehagelig skilsmisse, og min nye kæreste er desværre blevet buret inde :s Så samtidig med at jeg står midt i en flytning og en kamp om min datter, har jeg simpelthen forsømt Bayonne smiley
Jeg har ikke været ude ved hende i 1mdr (gør ikke så meget da hun jo kun er 1år og er sammen med en masse andre heste), men jeg har simpelthen SÅ dårlig samvittighed, og havde faktisk bare lige brug for at komme ud med det :s

Håber i forstår :s

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har forsømt min plag :(
  • #1   14. maj 2010 pyyhha sikke da en omgang smiley
    men tror nu bare din plag går og hygger sig med de andre heste smiley

• #3   14. maj 2010 Kan godt sætte mig ind i din dårlige samvittighed - tror, jeg ville have det lige sådan, hvis det var mig - men man kan jo ikke ligefrem påstå, du ikke har haft en gyldig grund til dit fravær. For pyha, sikke en omgang, du har været igennem...

Håber, alting snart falder helt på plads, så du kan koncentrere dig om at nyde livet, dig selv, din datte og ikke mindst din plag. smiley

• #4   14. maj 2010 Det var noget af en omgang:( Jeg er sikker på at din hest hygger sig med de andre heste!! så det tror jeg ikke du skal tænke på!
    Håber alt falder på plads for dig! smiley

• #5   14. maj 2010 Det lyder som en hård omgang. og du gør det ikke nemmere for sig selv. Jeg kan godt foratå din dårlige samvittighed, men du kan ikke bruge den til noget.

hvis ellers Bayonne bliver passet der hvor den er, så lad være at spekulere på den, du er alligevel ikke sjov at være sammen med hvis du ikke har overskud. Brug din energi på dig selv og din datter, og det liv der lige nu slår nogle folder.

Held og lykke med det hele

• #6   14. maj 2010 Tror ærlig talt ikke din plag har taget nogle som helst ''skade'' af du ikke har set den i en md. den går jo og hygger sig med de andre, får sit mad og vand, og kan sikkert alligevel ikke huske om det var en uge eller en md. siden du var der sidst smiley ..

• #7   14. maj 2010 Kan godt forstå du har det dårligt med det, det ville jeg helt sikkert også have, men det lyder til at du har en masse ting og se til få dem iorden først og derefter kan du koncentrerer dig om din plag.
    Den skal nok klare den så længe der bliver holdt øje med den og den får vand og mad og selvskab af andre heste (;
    Den syntes sikkert det er dejligt med en ferie og at hygge sig på foldene (: Tænk ikke så meget over det så længe du har alt det og se til det er jo ikke noget du kan gøre for.
    Håber at det snart vil gå bedre for dig.
    Mvh. Sarah.

• #8   15. maj 2010 1 måned - skulle undre mig, om den har mistet meget træning ved det. De har jo en god hukommelse. Ligesom voksne ikke glemmer hvordan de rides, heller ikke efter tilridning.

Kommentér på:
Jeg har forsømt min plag :(

Annonce