{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Fra sort til hvid? {{forumTopicSubject}}

Ja, Whitey "min" hest er jo 2 år nu smiley hun blev født meget sortskimmel,og i den tid jeg kendte hende var hun bare en mørk skimmel men er nu blevet sådan meget hvid i det. Og nøøj hvor det klær hende !! smiley

Så hvornår er jeres gæt på hun bliver helt hvid?

http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=236747

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra sort til hvid?
  • #1   6. maj 2010 Christina - Ja enten næsten helt hvid eller meget meget lys smiley fordi at være lys klær hende altså bare godt .. ;D

Tusind tak

• #2   6. maj 2010 Tja.. Jeg synes hun ligner en der tager sig god tid til at skimle.. Jeg ville nok ikke regne med at hun var helt hvid før hun er omkring 10 år.. Men sød og dejlig ser hun ud!
    Shadow var også meget mørk som ung, men er nu som 16 årig helt hvid.

Her er han som 4-års:
    (link fjernet)

Og som 6 års:
    (link fjernet)

Og nu:
    (link fjernet)

• #3   6. maj 2010 HVOR NICE !:D

- Jeg synes nemlig bare hun har "skiftet" farve SÅ hurtig o; jeg regnede med da jeg mødte hende, ej men der går nok lige et par år før hun er skimmel på kroppen, altså som hun er nu o; og efter 8 mdr så er hun fandme så "hvid" som jeg først troede hun ville væe om et par år

• #4   6. maj 2010 Jeg ville ønske at skimler ville beholde den mørke grå farve, som din har nu, synes at den er fantastisk flot! Men vil også sige ca. 10 år

Queen bliver 17, hun har stadig mørke ben og sølvgrå man, men der går nok ikke mange flere år før det også ryger - desværre smiley Synes det er gået stærkt de år jeg har haft hende..

Som 6 års (link fjernet) 21:07:06

13 år - stadig "blommet" (link fjernet) 21:07:06

Nu - manen har da stadig lidt gråt skær smiley (link fjernet) 21:07:06

• #5   6. maj 2010 Drømmepigen - When my tears are falling it hurts. .
    Som hun ser ud på billederne i det album du linker til, så tror jeg at det snyder lidt tat hendes underuld fra vinterpelsen er så lys. Jeg vil tro hun får et noget mørkere "look" når hun har fældet helt færdigt.
    Men selvom hun nok først er helt hvid som ca. 10 års, så vil hun i en del år have hvis krop og kun være mørkere i områder. Den helt mørke frave som hun har nu forsvinder nok lige så stille de næste par år..

Kommentér på:
Fra sort til hvid?

Annonce