{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør han det?
  • #1   24. feb 2006 ingen der vil hjælpe?

• #2   24. feb 2006 der er to muligheder:

1: han tigger - det er hamrende uopdargent
    2: han er stresset og det er hans måde at reagere på.

• #3   24. feb 2006 Min fuldblodshoppe har altid haft en lignende dårlig vane..

Hun løfter benet helt op under sig så det er helt foldet sammen og så står hun ellers bare der og dingler på 3 ben, samtidig med hun laver grimasser...

Det ser totalt dumt ud og hun gør det som regel hvis hun bliver utålmodig..

Det er ofte hvis jeg holder stille og snakker når jeg rider hende eller når hun ikke lige får opmærksomhed i stalden...

Hun er ikke en hest der tigger - det er forbudt hjemme ved mig, men hun har meget lidt tålmodighed og hun gør det derfor for at vise at hun syntes der skal ske noget...

Jeg tror ikke der er så meget at gøre.. Min hyp ved godt hun ikke må for så snart jeg kigger påhende holder hun op og ser artig ud - men så snart jeg vender ryggen til er den der igen...

Jeg har bare lært at leve med det - syntes det er bedre end alle de heste der står direkte og skaber..
    Det lyder vildt træls og de slider hovene/skoene...

• #4   24. feb 2006 min pony scharlett gør det også hele tiden.. og ved hende er det udenlukkende forde hun er utåldmodig. for hun gør det hvis hun ikke får mad først, eller hvis hun kommer sidst ud. og når det går for langsomt..

• #5   24. feb 2006 Freja gør det også tit men det tror jeg udelukkende
    er fordi hun er utålmodig!!

• #6   24. feb 2006 det kan cherie også gøre men det er kun fordi hun ingen tålmodighed har hun ved bare ikke hvad det betyder men det er da bedre med den dårlige vane end så mange andre vaner de kan have, det er til at leve med

• #7   24. feb 2006 min har osse gjort det.. menm heldigvis ikke mer..!!! hun må have et "dap" over benet, hver gang hun gør det.. sammen tidig med du siger "ARR ARR!..." eller noget.. det hjalp meget på søs.. hun står nu som en engel! =)

det er sikkert utålmodighed der gør det!!

• #8   24. feb 2006 Baldur skraber også tit i jorden, og det er møg-irriterende. plejer bare at klappe ham én på skuldren, så sætter han benet ned igen.
    Der var os engang hvor jeg abede efter og skrabede i jorden os, og det tror jeg gjorde ham forskrækket, og han holdt i hvert fald op. Jeg kan ikke huske hvornår han sidst har skrabet...

Kommentér på:
Hvorfor gør han det?

Annonce