{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beskyttelse på folden
  • #1   12. feb 2006 ??

• #2   12. feb 2006 jeg har godt nok aldrig set heste have gamascher eller klokker på, på fold.

• #3   12. feb 2006 Min DV skal helst have klokker på på mark, da hun ellers træder op i sine forben/baller med bagbenene, og får store sår. I går gav jeg hende ikke klokker på, men nu har hun sår.. Træls..

• #4   12. feb 2006 Mette Elbøkgaard: Okay, Le-cis har også klokker på nogle gange af samme grund som dig.
    Glemte at skrive det deroppe ^
    Især hvis han er ude sammen med vildbassen Robin.
    (Se stejlebilledet på Le-cis Profil) Men glemmer det tit smiley
    Ups smiley

• #5   12. feb 2006 Min gik med klokker i sommers på forbenene, men da han blev ved med at jokke dem af opgav jeg tilsidst...

Han havde dem på fordi han hele tiden jokkede op i ballen

• #7   12. feb 2006 Casie går ikke med klokker eller gemacher på folden.
    Men har set mange der gør det for at beskytte hestens ben hove/kode/ballen . Også hvis hesten har sko på, så den ikke træder dem af .

• #8   12. feb 2006 Filippa har altid klokker på, når hun er på fold. Gamacher kommer lidt an på hvem hun er ude sammen med. For er hun ude sammen med Casina er der ikk det helt vilde over det, de går bare rundt og passer dem selv. Men er hun ude sammen med Naisha fræser de rundt og hopper nærmest rundt oveni hinanden, og der har hun gamacher på, for ikke at komme til skade. Hun er nemlig lidt af en torsk på folden smiley

• #9   13. feb 2006 Mine heste har altid gamacher på alle fire ben når de er ude.. Klokker har de sommetider på forbenene hvis de har sår og skrammer eller hvis de i en periode vil træde deres sko af..
    Når mine heste går ude kan det godt gå lidt vildt for sig og de har ofte nemmere ved at komme til skade på fold end når man rider dem.. På folden er det ofte mere ukontrolleret...
    Begge mine heste vil skade sig selv hvis de går ofte sådan at de rammer dem selv...
    Jeg foretrækker at ofre et par gamacher og evt. klokker frem for at mine heste bliver skadet..

Kommentér på:
Beskyttelse på folden

Annonce