stald inventar stald inventar
vi er ved at planlægge renovering af hestestalden og den skal opfylde alle de nye krav, nogle der har gode ideér til hvad man skal tage højde for (har alle lov krav med i tegninger) men tænker hvad er mest praktisk i jeres stald? har i nogle gode erfaringer med feks bokse fra et specielt sted og staldvinduer?? håber der er nogen der kan dele deres erfaringer med os
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
(link fjernet)
dec 2004
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 394
Jeg ville også overveje om man skulle få vinduer i som kan åbnes, da det forbedrer staldluften rigtig meget, og så overveje en lille vandvarmer til vandspiltorvet. Vi har lige fået en lille vandvarmer til vandspiltovet i den stald jeg er i, og den er bare guld værd!
Held og lykke med renoveringen!
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 98 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 786
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
Desuden tror jeg der er mange der selv murer skillevæggene op og så køber fro nterne, frem for også at købe skillevægge. Det er jo en ret dyr fornøjelse at købe alt inventar
sep 2006
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 149 Svar: 1.810
men generalle råd ville være:
vinduer som kan åbnes for bedere indeklima, men også sådan at der kommer masser af lys ind i stalden.. vi har bla også gennemsigtige tagplader i vores stald (ikke alle pladerne, men en eller to i hver boks) giver også rigtig godt lys.
bred dør, så man ikke resikerer at blive klemt, og en bred gang er også meget rar hvis man bruger den til at strigle på.
stald inventar