stald og inventar stald og inventar
nogle der har nogle links til sider som handler med bokse, brugt som nyt. bare der er PRISER!
er så træt af at man aldrig kan gå ind og klikke på et tilbud om eks. 2 bokse, med sider og front, til en fast pris incl eller excl. levering!
GRR....
surt opstød og et råb om hjæææælp!
okt 2006
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 551
Bed dem om at sende en brochure + prisliste; har de mulighed for! Der jeg selv har inventar fra;) og synes det var det bedste valg på markedet, når man kiggede både pris og kvalitet... Men desværre ingen priser på hjemmesiden:(
feb 2006
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 322
min veninde købte to brugte i den blå avis incl krybbe og vandkopper til 500kr. det var sådan noget jeg søgte...
men tak, det vil jeg prøve...
feb 2006
også gerne billeder eller gør det selv råd!
okt 2006
Så vist her i forgårs en annonce i dba på noget brugt boksinventar - men ikke hele bokse, kun skillevægge og enkelte døre....!
Held og lykke med at finde noget:)
feb 2006
jeg kigger lige på dba igen!
og tusind tak. har bestilt brochure.
okt 2006
Men dengang mener jeg at Jyden Staldinventar's bokse med planker startede ved 4500,- for 1 front og 1 skillevæg... Men du må ikke hænge mig op på det!!!! Og de bokse med plader, istedet for planker er selvfølgelig billigere - men ved ikke hvor meget, jeg kiggede kun priser med planker;) Og vil da lige sige; at planker i ask holder sig flotte lyse, så der ikke se så mørkt i stalden:) er jeg glad for...
okt 2006
-fandt den fra dba her...
feb 2006
kiggede på dba. der var en del tilbud, men alt sammen kun noget jeg kunne bruge hvis jeg vidste hvordan min kommende stald så ud.
vi leder lige nu med lys og lygte efter et nedlagt landbrug, og regner ikke med at vi finder noget hvor hesteboksene allerede er der hehe.
men tak for din hjælp!
nu vil jeg sove så jeg kan være frisk ude ved hertuginden imorgen hehe...
feb 2006
så bliver billederne lidt større....
det lyder jo helt fornuftigt!
stald og inventar