{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Anden gang med rytter på ryggen {{forumTopicSubject}}

jaja... Efter en uge fik min søster endelig mulighed for at komme med ud i stalden...

Denne gang blev han longeret inde, og for søren han var fræk. Faktisk havde han så travlt med ta lave ballade, at han til tider glemte at koncentrere sig om hvor han satte sin ben.

Så pillede vi sadlen af, og så skulle tina op...

Først op at ligge... Han var dygtig og gik en smule frem uden at få lov, men stoppede hurtigt igen.

Så satte Tina sig helt op, og vi holdte begge vejret for en kort bemærkning, hyppen fik en gulerod og da han sto lykkelig med ørerne fremme, trak jeg ham lidt rundt og han var bare så sød.

Jeg trak ham et par gange rundt på banen, og tilsidst gik han med løst tov.

Så fik jeg den skøre idé, at jeg ville hav et billede som jeg ville vise herinde, for han var jo så sød.

Jeg stopper ham, og beder ham blive stående. Han står da også pænt, indtil jeg har taget to skridt fra ham, for så blev han lidt utryk, min søster reagere med at tage fat i tøjlen, hvilket får Lukas til at hoppe hurtigere frem, og min søster dratter af.

Lukas han står nu nede i enden af banen og kigger glad på mig, som om han ville sige"Se mor, er jeg ikke dygtig. jeg kunne helt selv smide hende af".

Behøver jeg at sige at moar ikke klappede den "dygtige" dreng på halsen...

Vi måtte så forsøge igen, men desværre har krampen nu fundet ud af, at man kan slippe ved at løbe og komme med elegante buk/hop på vejen.

Tilsidst kom min søster dog op at lægge, og så stoppede vi... Og det efter at hun endnu engang måtte ned og prøve bunden...

Nu har jeg så en teori om at han bare ikke bryder sig om at stå stille, og helst vil gå for at det skal føle mindre ubehaligt... Men i morgen skal vi på den igen

Og altså ingen billeder i denne omgang

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anden gang med rytter på ryggen
Kommentér på:
Anden gang med rytter på ryggen

Annonce