{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Du vil aldrig blive glemt.... {{forumTopicSubject}}

Vi har lige fået den værste oplysning en ponyejer kan få. Vores shetlænder som blev lånt ud til en lille flink familie som selvskabshest er lige blevet aflivet. Vi har haft hende i 5 år. I de år har hun lært os alt. Hun er den skønneste og dejligeste pony. Hun var rolig og godmodig. Hun gjorde os aldrig fortråd. Når vi kaldte på hende stak hun mulen op over boksdøren og vrinskede. Dem som har lånt hende ringede og sagde at Lucky lige var blevet aflivet. Hun havde været syg i nogle dage og i går var det blevet virkelig slemt i dag d. 29/1 blev hun så aflivet.

I dag lever hun i himlen på de evige grønne græsmarker. Nu lever hun uden smerter. Nu har hun det godt.....

Lucky du vil for evigt blive husket i vore hjerter som en skøn hest......... Hvil i fred Min pige<3

Vi takker den lille familie som gav hende et skønt og trygt hjem de sidste to år af hendes dejlige liv......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Du vil aldrig blive glemt....
  • #2   29. jan 2006 ...
    ... snøft...

• #3   30. jan 2006 Ja, jeg ville nok spørge ligesom "Såsie & Ana, team GEK". Hvis ponyen stadig var din, hvorfor har du så intet hørt? Men jo, det er trist....

• #4   2. feb 2006 Kender virkelig følelsen.
    Og det vækker minder op, om ens tid sammen med skønheden.

I et halvt år passede jeg en lille pony ( Kan ikke huske navnet, magnge år siden ) han havde astma. Han kunne ikke rigtig være inde i stalden, men jeg lærte ham en del. Da jeg red ham var han nok ca. 17 år.

Da jeg kom derud næste dag, havde dyrlægen lige været der og jeg kunne se at der lagde et dækken udenfor. Jeg løftede i dækkenet, og der lagde han. Med åbne øjne, stirrede ud i luften. Jeg begyndte at græde. Gav ham et kys og sagde farvel. Nu har han det heldigvis godt.

Janni

Kommentér på:
Du vil aldrig blive glemt....

Annonce