{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ting du aldrig vil glemme ?
  • #1   27. sep 2007 Uuh, der er mange ting.

• #3   27. sep 2007 Morsø 2007 d:

• #4   27. sep 2007 jeg glemmer aldrig første gang jeg sad på basse.
    jeg følte mig så dum.

• #5   27. sep 2007 glemmer aldrig da jeg var ude og se på matrix og da jeg havde dyrelæge og aldrig den dag jeg kom a med ham og heller ikke dagen efter.. og heller ikke den dag jeg så på billy boy

• #6   27. sep 2007 Den ottende juni totusinde og seks, da jeg ankom til Belgien og fik min fødselsdagsgave, Swoop Van Hippolacta, og et par dage efter var jeg på et stort sigøjnermarked fyldt med ægte Irish Cobs - Appleby Fair. Den sommer glemmer jeg aldrig. smiley Og negativt, glemmer jeg aldrig, da jeg kom hjem fra en ferie i Ungarn, og fik afvide at min første pony havde skåret bagbenene over på sig selv og var blevet aflivet. Restinpeace, Billie Jean :')

• #7   27. sep 2007 Hmmm pludselig sad jeg i sofaen med is terninger ved siden af øjet.
    Jeg har glemt hvad er var sket, men min mor så det. Jeg var lige kommet hjem fra træning og så da Bubber skulle ud svang jern bommen lige ind i fjæset på mig smiley
    Jeg glemmer aldrig de ting der har givet mig et chok for livet!

• #8   27. sep 2007 <b>Team Ssrk (Nicoline) !</b>
    hvad var der så specielt ved den :D?

haha, fodboldkampene med beridderne fra mors klubben ( også der jeg kommer fra xD?) var sgu dårlig til at spille xD

• #9   27. sep 2007 Første gang jeg selv kunen ride på Le-cis smiley

Og vores første klubstævne smiley

• #10   27. sep 2007 Puueh der er masser' af ting 8D

• #11   27. sep 2007 Det jeg husker mest er en ulykke der ændrede mit liv, da sandra blev aflivet og da jeg opdage jeg selv kunne tilride samigo .

• #12   27. sep 2007 Da jeg fek.s var i Tyrkiet (;

• #13   27. sep 2007 Den dag jeg fik Lucky. Og vil aldrig glemme den dag jeg skal sige farvel <33

• #14   27. sep 2007 DENGANG ALA VAR PÅ LOKUM OG DR KOM VERDENS STØRSTE EDDERKOP OG ALA FLYGTEDE!

Da Ala mødte Nørd, og Nørdie x'D smiley det glemmer man ikk så let x'D

dengang ALA FLYGTEDE FRA LÆGE DA HUN SKULLE STIKKES ?

DENGANG ALA FLYGTEDE FRA TANDLÆGE DA HUN SKULLE HAVE REVET EN TAND UD ? ALA LØB SÅ IND I DØREN SÅ DEN FALDT UD x'D Haha , så behøvede de ikk rykke den ud x'D

• #15   27. sep 2007 jeg glemmer aldrig dengang jeg mistede min bamse.
    jeg fik ham da jeg var 4. og han blev straks døbt snuser.
    han er købt i bilka så vidt jeg husker. jeg plagede i 1½ time. for det var bare ham jeg ville have. da jeg så var 5 blev snuser væk. jeg kunne ikke finde ham, og min mor købte en anden bamse. men det blev aldrig det samme. hver aften når jeg skulle puttes spurgte jeg min mor:
    "mor, hvorfor er min snuser væk?" "hvor er snuser?"

så en dag da jeg sad og kiggede ned bag ved sofaen hjemme ved bedste, så jeg noget... jeg stak hånden ned, og trak det op. " BEEEEEEEEEDSTEEEE!?!?!" og hun kom løbende og spurgte hvad der var galt.
    der sad jeg i bedstes sofa med en meget støvet snuser og var meget sur.
    "HVORFOR HAR DU TAGET MIN SNUSER BEDSTE!?"

• #16   27. sep 2007 Da jeg fik Marquist - vidunderlig dag.. smiley
    Første gang jeg red rigtig selv..
    den dag det lykkedes at styre marquist.. smiley
    da jeg fik at vide at Marquist måske ikke ville blive ridehest igen.. smiley
    Men så glemmer jeg heller da jeg red ham fuldt ud efter sygdommen.. :)<3
    vil aldirg glemme de dage mig og marquist har haft sammen.. smiley

men glemmer heller ikke dagen min bedstefar døde.. smiley

• #17   27. sep 2007 Min første stubmarksgalop med Balina. smiley
    Og bare følelsen lige før en galop i skoven.. Hun blev bare helt anderledes ivrig og hoppede opad og fremad :') ..
    Savner hende virkelig :'/
    Tror aldrig jeg finder en pony/hest som hende.. Og det værste? Hun har det ikke godt nu det nye sted. Men ejer vil ikke købe hende tilbage - og nu er det også næsten et år siden. Men hun går bare på en mudret fold (se sidste billede hos mig), ingen rider hende, fordi de ikke kan finde ud af det, og nu har de ladet hende bedække. Selvom begge hendes føl er døde inden for hhv det første døgn og de to første uger. Hvis det sker igen er det bare så synd for hende!

Men ups, det var jo slet ikke det det gik ud på? smiley
    Glemmer heller aldrig den dag jeg fik min lillesøster smiley
    Og nogle af minderne fra da vi var i Malaysia smiley

• #18   27. sep 2007 *næstsidste billede

• #19   27. sep 2007 jah hun er den ondeste bedste

• #20   27. sep 2007 uha der nu mange ting:)
    dårligt : da min elskede hest døde i mine arme :`(du viste mig hva kærlighed og hva venskab er R.I.P
    og da min basses mor døde pga af nyrsvigt R.I.P og tak for den dejlige søn du nåede at give mig

godt : da min dreng kom til verden med glade vrinske heh:)
    og den første gang vi red over marken med fart på du løb som din mor gjorder det var så dejligt smiley
    heh og mit første kys hihi (ikk af hesten altså heh)

• #21   27. sep 2007 Glemmer aldrig da de personer jeg stolede mest på røvrendte mig noget så groft.
    Glemmer aldrig da Wizard eller Intermezzo blev født.
    Glemmer aldrig første gang jeg red på Wizard.
    Glemmer aldrig stævnerne og de gode øjeblikke med min tidl. pony, og glemmer aldrig den følelse jeg havde da han blev solgt/hentet.
    Glemmer aldrig da jeg mødte Paddy.
    Glemmer ret tit, men husker det mest vigtige.

• #22   27. sep 2007 Lady& Sonny ! <'3

Kommentér på:
ting du aldrig vil glemme ?

Annonce