{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udgifter i alt
  • Lone A
    Lone A Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 215
    #1   10. mar 2010 Hov hov der er ikke mørkt i Jylland smiley

• #2   10. mar 2010 Det er jo altid dejligt skulle have sin drømmehest – og rigtig held og lykke med det. jeg håber det lykkes  Nedenstående skal ikke menes som et skræmme billede, for selvfølgelig er bare udgiften til opstaldning varierende i forhold til krav om faciliteter og hvor i landet man bor

Min hest koster mig pt ca. 5.000 om måneden, hvoraf de ca. 3.000 går til opstaldning (hvor alt er incl)....dette er uden uforudsete dyrlægeregninger og forsikring - forsikringen alene udgør godt 4.300 om året.

Udgifterne fordeler sig nogenlunde på:

Smed hver 6. uge, undervisning 1-2 gange om måneden, tandlæge 1 gang om året til ca. 1.600 kr. og diverse udgifter til feks. Biotin, en ny tøjle, fordi den gamle knækkede eller nyt bid, fordi det jeg red med ikke var optimalt i forhold til, hvor han og jeg nu er i ridningen –et nyt dækken fordi det eksisterende blev flået af anden hest - der er hele tiden et eller andet, så for mit vedkommende er 2000 kr,. pr. måned til diverse udgifter ikke skudt helt forbi.

Da han er en ny hest, har der så derudover været udgifter til trense, x antal dækkener i rette størrelse, ny sadel mv, hvilket ikke er includeret i de 2.000 kr om måneden, men det har vel nok kostet omkring 10.000-12.000 i udstyr ved siden af, og jeg har købt det meste brugt

• #4   10. mar 2010 Jeg giver 1700 incl ind/ud luk for min.. Dertil kommer smed 3-400 hver 3 måned ca..

• #5   10. mar 2010 opstaldning: 850. og så engang imellem noget dyrelæge, osv. men vil tro at det ca er 900- til 1000 kr. om mrd.

• #6   10. mar 2010 Hvad koster foder til hest ?

• #7   10. mar 2010 man kan få opstaldning helt ned tol 0-100 kr hvis man kender de rigtige bønder smiley

• #9   10. mar 2010 Kunne du evt. sige landsdel - det ville lette på svarene.

Der er stor forskel på om det er København og omegn eller andre steder...

Kommentér på:
udgifter i alt

Annonce