299 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

For mange 7 taller ???? For mange 7 taller ????

Jeg synes egentlig at der gives for mange 7 taller herinde. Hvis man går ind og ser, sa har de fleste heste/ponyer et gennemsnit på over 5 tit over 6, det vil sige at næsten alle heste/ponyer herinde er over lækre ??? altså heste og ponyer er dejlige, men alligevel.
Jeg har ikke givet ret mange 7 taller, dem gemmer jeg til helt specielle heste/ponyer, som jeg bare ikke kan få øjnene fra, til gengæld giver jeg mange 5 taller da der er mange flotte/søde/dejlige/nuttede heste/ponyer.
Generelt giver jeg ikke lave karektere, så hellere lade være med at give, men nu er der ingen heste/ponyer jeg synes er grimme alle har jo et eller andet.
Er det kun mig der synes lidt af det sjove/spændende går af det, når alle giver hinanden topkarektere ?
Måske det ville hjælpe med anonyme stemmer ?
Hilsen Signe

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For mange 7 taller ????
  • #1   1. mar 2004 ja nemlig....anonyme stemmer ville være meget bedre...jeg tror nemlig at mange giver 5 og 7 i frygt for at man får lave karaktere selv....det ville anonyme stemmer kunne lave om på....

Karina B

• #2   1. mar 2004 hej!

jeg synes nu ikke at det er så slemt igen!
    synes mest at det er de samme heste/ponyer som får 7-taller!!

så jeg kan ikke se problemet i det , men det er måske bare mig som ser sådan på det!

Morten

• Patrisia C
    Patrisia C Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   1. mar 2004 Jeg er enig med morten. Syntes også det er de samme der får 7! Og- her er da også mange skønne hyppere!

• Jette .
    Jette . Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #4   1. mar 2004 Vi giver kun de bedste karakter. Og det gør vi fordi vi ser for det meste det smukke i alle heste. Dem vi ikke bryder os om, ja dem stemmer vi ikke på. Vi er mor, 2 børn på hh. 5 og 10. Ham på 5 år bruger meget tid på galleriet her. Og hvis han lige glemmer reglen om ikke at give lavt til en han ikke ka´li, ja så er der hurtigt en besked til ham. kan du ikke li min hest??? Han svarer ikke for han går kun i børnehave. Han er nemlig lige blevet 5 år. Vi griner tit af det, fordi hvis folk gad og læse hvad der blev skrevet så ville de også vide det. Den storer bliver skuffet over lave karakter, når man selv synes man har jordens dejligste pony/hest.....Og det synes vi vel allesammen om det er en DV, plettet eller en lille pony....

• #5   1. mar 2004 Jamen , det er jo det er jo lige det jeg mener - hvor seriøs skal man tage det - er det ikke mest for sjov skyld med de point.

kærlig hilsen bent

• #6   2. mar 2004 Det er da noget man selv bestemmer om hvad man giver andres heste, det er da ikke m´noget der skal laves om på, det er da latterligt at blande sig i hvad folk vil give andre heste. det synes jeg er forkert man blander sig i!!!!

• #7   2. mar 2004 Jeg er enig med Stephanie A

• #8   2. mar 2004 jeg er enig i at der skal være anonyme stemmer...!

• #9   2. mar 2004 Det skulle ikke forståes sådan at nogle skal bestemme hvad andre skal give, og alle er vel glæde når deres heste/ponyer får 5 eller 7.
    Jeg måner bare at den nye point skala blev udlagt sådan, at man kun skulle give 7 til helt specielle heste, og der har vi selvfølgelig forskellig smag, men jeg synes det er utroligt at mange herinde synes at 50 % af hestene er helt eksepsionelle.
    Jeg tror at mange er bange for at give dårlige karektere (og her mener jeg ikke 1 og 2, for dem har ingen heste fortjent) fordi de er bange for at såre andre eller for at der falder hævn i form af dårlige karektere til egne heste.
    Derfor tror jeg det ville være godt med hemmelige stemmer. og selvfølgelig er det kun for sjov smiley derfor kan jeg heller ikke forstå folk der bliver sure når deres heste ikke lige får top karekter.
    Hilsen Signe

• #10   2. mar 2004 Jeg synes heller ikke der er for mange der giver 7 taller... man bestemmer vel selv hvad man giver de andre heste...
    og man er jo også kun herinde for sjovt...

• #11   2. mar 2004 Jeg er faktisk enig med Signe.... Det ødelægger det fordem der gerne vil vide hvad andre mener SERIØST! Man kan jo ligeså godt lade hver med at give point hvis alle alligevel skal have 7........ jeg giver ret maneg 6. Og det mest specielle for et 7tal.... Jeg mener ikke at i nu skal give alle hest 3..... Men at i lige skal kigge lidt på hesten inden i bestemmer hvad i vil give den., Jeg vil genre vide hvad folk mener om Charlie. Og jeg bluver glad når jeg får 7.. Men nu er det lidt ødelagt. For jeg ved ikke om man mener det. eller bare giver alle heste 7!

• #12   2. mar 2004 Jeg ved godt at det kun er for sjov.... Men kan man så ikke lade hver med at stemme... Hvis amn bare giver ALLE heste 7,,, DET MED ANONYME STEMMER ER EN RIGTIG GOD IDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentér på:
For mange 7 taller ????

Annonce