{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Stædig pony! {{forumTopicSubject}}

var på tur idag sammen med ole på Felicity og mig på pylle... vi hyggede os lige indtil pylle pludselig ikke ville længre! han nægtede at gå.. han vendte om og begyndte at bukke og stejle så jeg hoppede af.. der var ikke andet for end at trække hjem.. da jeg prøvede at sætte mig op lavede han bare endnu et bukkespring.. jeg prøvede lige en sidste gang og han begyndte at stejle og bukke.. var bange for at blive ramt af hans hove så slap ham.. og han galoperede hjem..

Hvad fanden skulle jeg have gjort?
Og hvorfor tror i han gjorde det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stædig pony!
  • #1   3. jan 2006 hmmmm det kan være der var noget under sdlen der irreterede eller også var der et eller andet han
    blev bange for.....heste kan jo blive bange for næsten alt!!!

• #2   3. jan 2006 det er jo aldrig godt at hobbe af..! men det kan jeg også godt finde på så..! jeg tror du må kan takte en det ridelære eller en der har virkelige meget lang tids erfering med heste..! en der står ved siden af hesten og ikke bare en som os det ikke kan se hesten ordenligt..!

men hensyn til at du slap den..! : altså jeg regner ikke med der var langt hjem og heller ikke med at der kørt mange biller omkring..!_ jeg syndtes det er okay du slap den..! så må den jo løbe sin vej..!

håber det hjælper,,!

• #3   3. jan 2006 ps.- undskyl stavefejl det gik lidt stærkt

• #4   3. jan 2006 Tak for svarene.. var nød til at hoppe af.. han er bare en lille robust 3´er pony.. var bange for at han skulle falde bagover da han stejlede..:/ Så synes det var bedst at hoppe af.. nej der var ikke langt hjem og heldigvis ingen biler i nærheden..

Var så uheldig at blive sparket "et vidst sted" her i ferien.. er stadig øm.. så synes ikke det skulle gentages..:P

• #5   3. jan 2006 nej.-

• #6   3. jan 2006 Hehe, Av ;D
    Freyja kunne også finde på at gøre det, da hun var yngre ! Det er så træls. Det gør lige meget om hesten bare stod stille, eller om den stod stille og løb sin vej, sy's jeg du ska' vise den, at det ikke er farligt. Det er vigtigt hesten for tiltro til dig, og at du viser den "KOm med her, det er ikke farligt ! =)"
    ..jeg træner meget til dyrskuet i juni.. ..vi går på broer, hopper og træstammer og trækker forbi lastbiler. Det har virkelig hjulpet.
    Freyja kan gå lige ved siden af lastbil, uden at gøre noget ! Og det sy's jeg er flot af en 5 års.! smiley
    Så bare rolig, det ta'r tid !
    ..tror ikke det er noget der gør ondt på hesten !
    ..og det gør min gamle pony oså nogle gange. HUn kan også være møg stædig.

• #7   3. jan 2006 hehe.. okay.. har lidt en mistanke om at det kunne være den meget udbredte sygdom "pony-nykker"..:P

Kommentér på:
Stædig pony!

Annonce